سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد تنها در صورتی که حماس کاملا تسلیم شود، تهاجم زمینی به غزه را لغو خواهد کرد.

جاناتان کنریکوس٬ سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد در صورتی که حماس تمامی اسرای صهیونیستی را آزاد کند و بدون قید و شرط تسلیم شود، تهاجم زمینی علیه غزه را لغو خواهد شد.

کنریکوس در مصاحبه‌ای با رادیو ABC استرالیا گفت: اگر حماس اسرائیلی‌هایی را که پنهان کرده است٬ بازگرداند و بدون قید و شرط تسلیم شوند، جنگ پایان خواهد یافت. اگر آن‌ها این کار را انجام ندهند، احتمالاً باید وارد غزه شویم و آن را حتما انجام دهیم.

کنریکوس به سوالی درباره اینکه چرا حمله زمینی علیرغم روز‌ها گمانه زنی به تعویق افتاد پاسخی نداد و در عوض ادعا کرد که سربازان صهیونیستی حماس را به طور کامل متلاشی خواهند کرد و قابلیت‌های نظامی آن را به طور کامل نابود خواهند کرد تا دیگر تهدیدی برای صهیونیست‌ها نباشد.

سخنگوی رژیم صهیونیستی همچنین پاسخ مشخصی به این سوال این شبکه تلویزیونی مبنی بر اینکه آیا اولویت اصلی ارتش رژیم صهیونیستی نابودی کامل حماس است یا آزادی همه گروگان‌هایی که در اختیار دارد، ارائه نکرد.

پیشتر یواو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفته بود که تهاجم زمینی به غزه باید آخرین مانور باشد، زیرا پس از آن، به ادعای وی، جنبش حماس وجود نخواهد داشت.

آمار شهدای بمباران غزه توسط رژیم صهیونیستی تا دیروز یکشنبه ۴۶۵۱ کشته شامل ۱۸۷۳ کودک، ۱۰۲۳ زن و ۱۸۷ سالمند به اضافه ۱۴۲۴۵ مجروح با جراحات مختلف رسیدخه است. ناگفته نماند تخریب گسترده مناطق مسکونی٬ زیرساخت‌ها و کوچ اجباری مردم این منطقه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار