رادیو ارتش صهیونیستی اعلام کرد فرماندهان ارتش این رژیم تا رسیدن نیرو‌های آمریکایی تهاجم زمینی به غزه را به تعویق انداختند.

خبرگزاری الجزیره به نقل از رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد سران این رژیم با درخواست واشنگتن برای به تعویق انداختن حمله زمینی به غزه تا رسیدن نیروهای آمریکایی بیشتر موافقت کردند. در همین راستا رادیو «اسرائیل» گزارش داد نخست وزیر رژیم صهیونیستی با جو بایدن٬ رئیس جمهور آمریکا و یوآو گالانت وزیر جنگ صهیونیست‌ها با لوید آستین٬ وزیر دفاع این کشور تماس تلفنی برقرار کردند. 

در ادامه گزارش الجزیره آمده است: بحران اعتماد بین بنیامین نتانیاهو٬ نخست وزیر رژیم صهیونیستی و فرماندهان ارتش این رژیم و روابط متشنج بین نتانیاهو و گالانت درخصوص ارزیابی ها، برنامه ها و تصمیمات مانع از کار مشترک می‌شود.

از سویی دیگر یک منبع دیپلماتیک در شورای امنیت سازمان ملل به الجزیره گفت: پیش نویس اصلاح شده قطعنامه آمریکا حق اسرائیل برای دفاع از خود به صورت فردی یا جمعی را تایید می‌کند. پیش نویس اصلاح شده قطعنامه آمریکا از تلاش های همه کشورها از جمله قطر برای آزادی دو اسیر آمریکایی قدردانی می‌کند.

این منبع دیپلماتیک اعلام کرد پیش نویس اصلاح شده قطعنامه آمریکا خواستار آزادی فوری و بدون قید و شرط همه اسرای باقی مانده است. این پیش نویس از کشورها و سازمان ها می خواهد که از تلاش ها برای جلوگیری از تشدید خشونت در غزه یا گسترش آن به سایر مناطق حمایت کنند.

این درحالی است که خود آمریکا با حمایت بی قید و شرط از رژیم صهیونیستی باعث شده این رژیم بی پروا شود و بدون در نظر قوانین بین المللی به کشتار جمعی مردم غزه٬ جنایت جنگی و نسل‌کشی آنان ادامه دهد. 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار