۸۹ داوطلب مجلس شورای اسلامی تا روز چهارم در استان ثبت نام خود را نهایی کردند.

محسن حسین‌میرزایی رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد ثبت‌نام‌کنندگان نهایی داوطلبان حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان تا پایان روز چهارم به ۸۹ نفر رسید.

وی با اشاره به اینکه ۲۷ مهرماه تا سوم آبان زمان ثبت‌نام نهایی داوطلبان حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است، افزود: از تعداد ثبت‌نام کنندگان چهارمحال و بختیاری ۸۱ نفر مرد و هشت نفر زن هستند.


بیشتر بخوانید


حسین‌میرزایی در خصوص مدرک تحصیلی ثبت‌نام‌کنندگان اظهار کرد: از مجموع ثبت‌نام‌کنندگان ۱۴ نفر دارای مدرک دکترا، ۷۰ نفر کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) و سه نفر کارشناسی (لیسانس) است که مدرک لیسانس برخی از داوطلبان به دلیل داشتن سابقه نمایندگی یا ایثارگری است.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ثبت‌نام‌های انجام شده بیانگر استقبال قشر‌های مختلف مردم برای حضور در عرصه رقابت است، گفت: در این دوره از انتخابات قشر‌های مختلف مردم شامل عضو هیئت علمی، کارمند روحانی، فرهنگی، وکیل و برخی مشاغل آزاد شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری دارای چهار حوزه انتخابیه است، ادامه داد: تا پایان روز چهارم نام‌نویسی نهایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۶ نفر در حوزه انتخابیه بروجن، ۲۵ نفر در حوزه انتخابیه شهرکرد، سامان، بن و فرخشهر، ۲۴ نفر در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار و ۲۴ نفر در حوزه انتخابیه لردگان، فلارد و خانمیرزا ثبت‌نام کرده‌اند.

حسین‌میرزایی تاکید کرد: تمام کسانی که نقشی در انتخابات دارند ملزم هستند با نصب‌العین قرار دادن تقوای الهی و بی‌طرفی کامل حافظی برای رای مردم که حق الناس است باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار