معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۷ داوطلب مجلس شورای اسلامی تا روز دوم در استان ثبت نام خود را نهایی کردند.

محسن حسین میرزایی اظهار داشت: فرایند دیگری از انتخابات مجلس شورای اسلامی برابر با قانون در چهارمحال و بختیاری در حال اجرا است.

وی با اشاره به ثبت نام نهایی ۲۷ داوطلب مجلس تا روز دوم در چهارمحال و بختیاری، افزود: از این تعداد ۲۶ نفر مردم و یک نفر زن هستند.

حسین میرزایی اضافه کرد: چهار نفر از ثبت نام کنندگان دارای مدرک تحصیلی دکتری، ۲۲ نفر مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و یک نفر مدرک حوزوی دارد.

وی بیان داشت: همچنین از مجموع ثبت نام کنندگان دو نفر سابقه نمایندگی در ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود دارند.


بیشتر بخوانید


حسین میرزایی خاطرنشان کرد: ۲۰ نفر از ثبت نام کنندگان تا پایان روز دوم زیر ۵۰ سال سن دارند که نشان از حضور پر رنگ جوانان در این دوره از مجلس شورای اسلامی است.

وی گفت: در حوزه انتخابیه لردگان، فلارد و خانمیرزا هشت نفر تاکنون ثبت نام کرده‌اند که یک نفر از آنان زن و بقیه مردم هستند.

حسین میرزایی افزود: در حوزه انتخابیه شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر هفت نفر، در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار پنج نفر و در حوزه انتخابیه بروجن هفت نفر ثبت نام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام از داوطلبان مجلس شورای اسلامی تا پایان روز سوم آبان ماه ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: داوطلبان ثبت نام را به روز‌های پایانی موکول نکنند.

حسین میرزایی اضافه کرد: تکمیل پرسشنامه ثبت نام زمان‌بر است لذا داوطلبان آمادگی و مدارک لازم برای این کار را در اختیار داشته باشند که به محض ورود به سامانه وزارت کشور با خیال آسوده ثبت نام را انجام دهند.

وی ادامه داد: از همه عواملی که در امر برگزاری انتخابات پیش رو فعال هستند درخواست می‌کنم که امنیت، مشارکت حداکثری مردم، سلامت و رقابت را در دستور کار خود قرار دهند تا با عمل به قانون و بی طرفی کامل انتخاباتی سالم و پرشور برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار