فرماندار میامی از فعالیت هفت تعاونی ویژه بانوان در شهرستان خبر داد و گفت: ۷۵ درصد کل مجوزهای اشتغال خانگی شهرستان میامی در یک و نیم سال اخیر مرتبط با بانوان بوده است.

آشوری  در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی سلامت، زنان و خانواده شهرستان میامی ضمن بیان اینکه در چند ماه اخیر، فوت مادر باردار در شهرستان گزارش نشده است، گفت: نرخ افزایش جمعیت در شهرستان میامی را شاهد هستیم.

وی درباره اقدامات صورت گرفته برای بانوان افزود: دوره‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد برای ۵۴۶ نفر از بانوان شهرستان اجرایی شده است همچنین ۱۳۹ نفر از زنان خانوار شهرستان میامی در حوزه تأمین اجتماعی و بیمه زنان خانوار، تحت پوشش قرار گرفتند که ۱۱ مورد آنها تنها در مهرماه ۱۴۰۲ بوده است.

فرماندار میامی با بیان اینکه انجمن معتمدان معین در بنیاد شهید میامی راه اندازی شده است، بیان کرد: کارگاه آموزش هر مادر ایرانی یک مادر قرآنی یکی دیگر از اقداماتی است که در زمینه اعتلای بانوان شهرستان صورت گرفته است.

آشوری با بیان اینکه در شهرستان میامی هفت تعاونی در حوزه بانوان فعالیت دارد، گفت: در سال گذشته و سال جاری ۷۵ درصد مجوز اشتغال خانگی شهرستان میامی به بانوان اختصاص داشته که نشان از نقش بانوان در توسعه اقتصادی و کسب و کارهای شهرستان می‌دهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.