معاون سیاسی، امنیتی استاندار گفت: بر اساس ابلاغیه جدید، اتباع خارجی فاقد کد برای ثبتنام در مدارس ساماندهی می‌شوند و قوانین مهاجرت بروزرسانی خواهد شد.

کاظمی معاون سیاسی امنیتی استاندار در نشست خبری آموزش و پرورش گفت: بر اساس ابلاغیه جدید، ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی فاقد کد در مدارس به زودی ساماندهی می‌شود.

کاظمی تصریح کرد: سازمان ملی مهاجرت بعد از مدت‌ها شکل گرفت و بناست قوانین در این زمینه به‌روز شود. در این زمینه هم مجلس و شورای امنیت ملی ورود کرده اند. سازمان ملل هیچ کمکی در زمینه مهاجرت و حضور افغانستانی در ایران نکرده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: علیرغم همه دشمنی‌های پیچیده‌ای که بر امت اسلامی سایه افکنده است، مساله فلسطین به نقطه اتحاد و یکپارچگی تبدیل شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش هم در این نشست گفت: تلاش بر اینست تا معاون مربوطه در مدرسه تیزهوشان متوسطه اول تاکستان مستقر شود.

سیاهکالی مرادی در خصوص برگزاری جشنواره شهید کاظمی آشتیانی گفت: به منظور حضور چندصد نفر از سراسر کشور برای ارتقای الگو‌های تدریس، باید به ظرفیت محدود پذیرش دقت داشته باشیم هرچند حضور معلمان متخصص و دوره شیوه‌های نوین تدریس برای استان می‌تواند تجربه گرانقدری باشد.

شهری معاون آموزش متوسطه استان گفت: توانمندسازی نیروی انسانی به توانمندی آموزشی منجر خواهد شد. توسعه روش‌های فعال گروهی و خلاق برای اصلاح و بروزآوری شیوه‌های تدریس، کاربردی ساختن نظریه یادگری، بهبود کیفیت تدریس از طریق استفاده هوشمندانه از فناوری‌های نوین از مهمترین اهداف جشنواره شهید کاظمی آشتیانی است.

رئیس اداره سمپاد استان گفت: مجموع دانش آموزان سمپادی استان حدود هزار و ۷۰۰ نفر در چهار مدرسه در قزوین و یک مدرسه در تاکستان هستند و از لحاظ شاخص‌ها در بالاترین تراز هستیم.

کریمی تصریح کرد: امسال در المپیاد‌های علمی کشوری ۱۲ رتبه برتر و ۴ مدال طلا توسط دانش آموزان استان کسب شد. در بحث نماز و حفظ قران، شش رتبه برتر کسب شد. تلاش بر اینست تا ورود دانش آموزان مستعد کم برخوردار به مدارس سمپاد بیشتر شود.

معاون تربیت بدنی آموزش و پروروش در این نشست گفت: اولین استخر دانش آموزی آموزش و پرورش آماده بهره برداری است. سایر طرح‌های ورزشی هم که یکی از آن‌ها استخر اوج با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی بلاتکلیف مانده است. ۱۲ پروژه ورزشی نیمه تمام منتظر تامین منابع مالی از استان است. استخر شهید رجایی ۱۴ سال است که کلنگ زنی شده و دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

یاوری گفت: ۹۵ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور در حوزه ورزش بوده که تنها ۱۲ میلیارد تومان تخصیص داده شده و نیازمند مساعدت مابقی اعتبارات هستیم تا پروژه‌ها تکمیل شود.

سعادت فر مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هم گفت: استخر راه آهن، تکمیل زمین چمن مصنوعی اسفرورین، سالن ورزشی امیرکبیر محمدیه، چمن مصنوعی ارکن کُرد، استخر کانون رشد مینودر از جمله پروژه‌هایی که در دست ساخت است و با تامین منابع مالی به بهره برداری خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.