فرمانده انتظامی استان یزد از انهدام یک باند تبهکاری با ۹۰ فقره انواع سرقت در یزد خبر داد.

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در پی شکایت‌های متعدد شهروندان مبنی بر چندین فقره سرقت احشام، موبایل قاپی و... در یزد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. 

او افزود: کارآگاهان پلیس با تشکیل تیم‌های عملیاتی، اقدامات اطلاعاتی خود را آغاز کردند و با تحقیقات شبانه روزی رد پایی از یک باند حرفه‌ای سرقت به دست آوردند. 

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: ماموران پلیس، مخفیگاه اعضای این باند سرقت را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی تعداد ۹ نفر از اعضای این باند تبهکاری و یک مالخر را که غیربومی هستند دستگیر کردند. 

این مقام ارشد پلیس با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح (کلت) جنگی کشف و ۳ دستگاه خودرو سواری توقیف شد تصریح کرد: سارقان در بازجویی‌های انجام شده تاکنون به ۹۰ فقره سرقت احشام، قاپ زنی، موبایل قاپی، سرقت اماکن خصوصی و منزل اعتراف کردند. 

سردار بهدانی فرد با بیان اینکه اعضای این باند تبهکاری به فروش ۳۰۰ راس دام سرقتی به مالخر اعتراف کرده اند گفت: سارقان با پول سرقتی اقدام به خرید زمین کرده بودند که این موضوع نیز توسط ماموران در دست بررسی است. 

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: چنانچه افرادی مورد سرقت احشام یا موبایل قاپی قرار گرفته اند به پلیس آگاهی استان یزد مراجعه کنند تا نسبت به کشف اموال مسروقه اقدام شود. 

او در خاتمه اظهارکرد: از ابتدای سال تاکنون ۲۵ باند سرقت توسط کارآگاهان توانمند پلیس آگاهی یزد شناسایی، انهدام و اعضای آن دستگیر شده اند و کشفیات خوبی در این زمینه به دست آمده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.