معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان از ورود صنایع و معادن از محل مسئولیت‌های اجتماعی، برای اصلاح و مرمت نقاط حادثه‌خیز استان کرمان در برابر سیل خبر داد.

ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان کرمان با مدیریت معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و با حضور اعضای ستاد و مدیران عامل صنایع، معادن و بخش خصوصی در سالن پیامبر اعظم (ص) برگزار شد. 

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با اشاره به ۸ هزار کیلومتر رودخانه بحرانی در مناطق جمعیتی استان کرمان که نیاز به لایروبی و ایمن‌سازی بستر دارند از صنایع و معادن خواست با توجه به مسئولیت‌های اجتماعی به کمک آب منطقه‌ای آمده و برای پیشگیری از خسارات احتمالی سیل پیشقدم شوند.

وی از ۷۹۰ نقطه حادثه‌خیز استان در برابر سیل خبر داد و افزود: مدیریت بحران استانداری به همراه آب منطقه‌ای و راهداری، شهرستان بندی نقاط مذکور را انجام داده و با همکاری صنایع موجود در هر منطقه لایروبی و اصلاح مورد نیاز را انجام دهند.

در این جلسه همچنین آیین‌نامه اجرایی سازماندهی و بکارگیری بخش خصوصی در مدیریت بحران ابلاغ و بر هماهنگی و همکاری‌های مردمی تاکید شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.