اردوی جهادی خدمات بهداشتی و درمانی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در مرکز بهداشت مادوان برگزار شد.

به همت کمیته امداد منطقه دو یاسوج، اردوی جهادی خدمات بهداشتی و درمانی مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد برای زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد در مرکز بهداشت مادوان برگزار شد.


مدیرکل کمیته امدد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کمیته امداد استان در حال حاضر از ۴۵ هزار خانوار حمایت می‌کند، گفت: بخش قابل توجهی از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند.


 قباد مبشری افزود: ۱۷۷۶۳ خانوار از جمعیت تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند که ۴۸۰ خانوار سرپرست زندانی، ۳۷۰۰ خانوار زنان مطلقه و ۱۳۵۸۳ خانوار زنان با فوت سرپرست هستند.


مبشری گفت: مباحث اقتصادی و کسب‌وکار و تأمین درآمد بخش مهمی از نیاز‌هایی است که زنان سرپرست خانوار بدان نیاز دارند و دریافت این خدمات می‌تواند نقش مهمی در میزان توانمندسازی آنان ایفا نماید و کمیته امداد در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.


مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به این اردوی جهادی خدمات بهداشتی و درمانی اشاره و بیان کرد: به همت کمیته امداد منطقه دو یاسوج و مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد ۲۰۰ نفر از زنان سرپرست خانوار در مرکز بهداشتی درمانی شهر مادوان از خدمات رایگان دندانپزشکی و انجام آزمایشات و دیگر معاینات بهره‌مند شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.