مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال هزار و ۴۹۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد و دیگر اقشار نیازمند ایجاد شده است.

قباد مبشری می گوید: توانمندسازی خانوار‌های مددجو راهبرد اصلی کمیته امداد و مهمترین اولویت این نهاد، زمینه‌سازی و ایجاد بستر‌های لازم برای توانمندسازی مددجویان است.
 
وی با بیان اینکه با فراهم شدن زمینه اشتغال مددجویان و ورود آن‌ها به بازار کسب و کار و تلاش برای درآمدزایی و استقلال معیشتی، اهداف این نهاد در حوزه توانمندسازی مددجویان محقق می‌شود، افزود: اعتبار هزینه شده و تسهیلات پرداختی در خصوص ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان  ۱۴۰ میلیارد تومان است.
 
مبشری با اشاره به آموزش مهارت‌های شغلی برای مددجویان به عنوان یکی از برنامه‌های کمیته امداد تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از بستر‌های مورد نیاز برای اشتغال پایدار و موفق، داشتن مهارت و علاقه به کار در رشته شغلی موردنظر است، از همین رو کمیته امدد با برگزاری دوره‌های آموزشی مناسب زمینه مهارت‌آموزی مددجویان تحت حمایت را فراهم کرده و مسیر اشتغال‌زایی آن‌ها را هموار می‌کند.
 
وی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی براساس نیازسنجی انجام شده برای مددجویان برگزار می‌شود، بیان کرد: امسال دو هزار و ۱۸۷ نفر از مددجویان تحت حمایت، در دوره‌های مهارت آموزی شرکت کرده و آموزش‌های لازم را فراگرفته اند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.