مدیر صندوق کارآفرینی امید لرستان گفت: ۷۰۰ میلیارد ریال برای احیای واحدهای راکد و نیمه راکد استان در نظر گرفته شده است که از طریق اعتبارات نهضت احیای واحدهای تولیدی تامین خواهد شد.

حسین بیرانوند گفت: همچنین با مساعدت مجموعه مدیریت ارشد استان در راستای حمایت از ایجاد اشتغال و تولید علاوه بر اعتبارات ملی، از محل کمک های فنی و اعتباری دستگاه های اجرایی نیز یکهزار میلیارد ریال برای صندوق کار آفرینی امید این استان در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: نیمه نخست امسال ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در راستای حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک در لرستان پرداخت شده که زمینه اشتغال را برای ۵۰۰ نفر فراهم ساخته است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید لرستان ادامه داد: صندوق کارآفرینی امید لرستان این میزان تسهیلات را از محل منابع تفاهم نامه ها و قراردادهای عاملیت صندوق در تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۰ اشتغال روستایی و عشایری و اعتبارات داخلی به ۳۳۲ طرح پرداخت کرده است.

بیرانوند افزود: صندوق کارآفرینی امید لرستان برای پیشبرد اهداف کارآفرینی و اشتغال، اقدام به انعقاد تفاهم نامه های همکاری با سازمان جهاد کشاورزی، جهاد دانشگاهی، سازمان فنی و حرفه ای و سازمان ورزش و جوانان کرده است.

 منبع: ایرنا
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.