حمایت از تعالی خانواده و جمعیت از اولویت‌های دانشگاه پیام‌نور است

رئیس دانشگاه پیام‌نور سیستان و بلوچستان گفت: در راستای تأکید مقام معظم رهبری پیرامون افزایش جمعیت، حمایت از تعالی خانواده و جمعیت، از اولویت‌های مهم این دانشگاه به شمار می‌رود .

ابوالفضل توسلی   با اشاره به اینکه این همایش در راستای توجه به سیاست‌های جوانی جمعیت در دانشگاه پیام‌نور زاهدان برگزار شد، بیان کرد: تعالی خانواده و افزایش جمعیت یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب است که معظم له در سال‌های اخیر فراوان در فرامین گوهربار خود به خطرات کاهش جمعیت اشاره کرده‌اند.

وی افزود: حمایت از جوانی جمعیت وظیفه مهم تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌ها است چرا که با تلاش همه‌جانبه در مسیر توسعه فرهنگ تعالی جمعیت و فرزندآوری به ثمر می‌رسد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دشمن در جنگ شناختی و ترکیبی به دنبال تجرد گرایی و حذف و فروپاشی خانواده است، ادامه داد: خانواده مهمترین و مقدس‌ترین کانون اجتماع بشری به‌عنوان سنگ بنا و پایه اصلی جوامع از ارزش و اعتبار بالایی برخوردار بوده از این جهت سبک زندگی، تربیت خانوادگی، سن ازدواج، تحصیل، اشتغال و اقتصاد از مسائل اساسی در افزایش جمعیت به شمار می‌رود.

وی در ادامه با اشاره به عملیات طوفان الاقصی و شکست بی‌سابقه و بزرگ برای اسرائیل غاصب، افزود: ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی همواره در مسیر حمایت از مظلومان فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، پیشگام بوده و ملت فلسطین را در مبارزه مقدس خود یاری کرده‌اند.

توسلی ضمن حمایت از مردم مظلوم غزه و اعلام انزجار از حملات رژیم غاصب کودک کش اسرائیل، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند با لطف و عنایت خداوند این حرکتی که در فلسطین آغاز شده به‌پیش خواهد رفت و منجر به پیروزی کامل فلسطین خواهد شد.

وی تأکید کرد: با اتکا بر خداوند و برکت جوشش خون سردار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی هیمنه اسرائیل ازهم‌پاشیده و پیروزی جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین نزدیک است.

گفتنی است در پایان این مراسم از اعضای علمی و اداری دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان که دارای سه یا بیش از سه فرزند بودند در بحث جوانی جمعیت و ارزش فرزنداوری تقدیر به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار