مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از اجتماع بزرگ خانواده هلال احمر سیستان و بلوچستان در محکومیت حمله اسرائیل به امدادگران و غیرنظامیان در محل دانشگاه پیام نور زاهدان خبر داد.

 روابط عمومی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، صبح امروز  اجتماع بزرگ جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در محکومیت حمله اسرائیل به امدادگران و غیرنظامیان با حضور معاون سیاسی- اجتماعی استاندار، رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و کادر درمان بیمارستان‌ها و اورژانس، مدیرعامل هلال احمر، معاونین، کارکنان، اعضاء، داوطلبان، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در محل دانشگاه پیام نور زاهدان برگزار شد.

سیدمحمدمهدی سجادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: تجاوز وحشیانه رژیم اشغالگر اسرائیلی به صورت حملات مداوم هوایی، بمباران از زمین و دریا بر علیه مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه ادامه دارد و ساختمان‌های مسکونی و غیرنظامیان را مورد هدف قرار داده است.

وی افزود: نقض آشکار حقوق بشردوستانه بین المللی حمله به داوطلبان و کارکنان واحد‌های بهداشتی و درمانی و همچنین آمبولانس‌های جمعیت هلال احمر فلسطین بوده که منجر به شهادت چندتن از افراد مذکور و داوطلبان آن جمعیت ملی و از بین رفتن لوازم و تجهیزات پزشکی، آمبولانس ها، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها شده است.

سجادی بیان داشت: در همین راستا جهت حمایت از مردم مظلوم و تحت ستم در نواحی اشغالی و همچنین محکومیت اقدامات غیرانسانی و ضد حقوق بشردوستانه، کارکنان، اعضا، داوطلبان، نجاتگران و امدادگران هلال احمر سیستان و بلوچستان با حضور در دانشگاه پیام نور، ضمن در دست داشتن پرچم‌های فلسطین و تصاویری از شهدای غزه و شهدای امدادگر جنایات اخیر رژیم صیهونیستی علیه امدادگران و غیر نظامیان تجمع کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار