مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری گفت: در شش ماهه نخست امسال، ۷۶ درصد از مالکان خودرو در استان از کارت سوخت شخصی استفاده کرده اند.

ساسان تیموری اظهار داشت: ضرورت دارد سایر دارندگان کارت سوخت شخصی برای سوخت گیری خودرو‌ها از کارت سوخت خود در پمپ بنزین‌ها استفاده کنند.

وی افزود: برای بهبود نظام توزیع بنزین و نفت گاز در کشور و کاهش قاچاق سوخت، خودرو‌های بنزین سوز وخودرو‌های نفت گازسوز باید از کارت‌های سوخت مختص خودرو استفاده کنند.

تیموری اضافه کرد: تحقق امر بهبود نظام توزیع سوخت کشور، همکاری شهروندان را در استفاده از کارت سوخت شخصی می‌طلبد و انتظار می‌رود با توجه به اطلاع رسانی‌های متعدد و مکرر شرکت ملی پخش مالکان خودرو‌ها که دارای کارت سوخت شخصی هستند صرفاً با استفاده از کارت خود در پمپ بنزین‌ها سوخت گیری کنند.


بیشتر بخوانید


وی بیان داشت: برای رهگیری و مشاهده آخرین وضعیت صدور کارت هوشمند سوخت از طریق سامانه سخا، مالکین وسایل نقلیه می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی sakha.epolice.ir با ثبت نام و پس از انجام فرآیند احراز هویت نسبت به رهگیری کارت هوشمند سوخت وسایل نقلیه خود اقدام کنند.

تیموری تصریح کرد: همچنین دریافت شماره بارکدپستی کارت‌های صادر شده از طریق درگاه sakha.epolice.ir امکان پذیر و بدون مراجعه به دفاتر پلیس میسر است و متقاضیان پیگیری اخذ کارت سوخت می‌توانند با مراجعه به سامانه رهگیری مرسولات به آدرس اینترنتی tracking.post.ir با وارد کردن بار کدپستی مورد اشاره از وضعیت توزیع کارت سوخت خود مطلع شوند.

وی ادامه داد: بدین ترتیب در سامانه رهگیری مرسولات، چنانچه کارت سوختی در باجه پستی، وجود داشته باشد، آن باجه پستی در سامانه tracking.post.ir مشخص است و مالک خودرو می‌تواند به همراه مدارک شناسایی خود و خودرو به باجه پستی مراجعه و کارت سوخت خود را دریافت کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار