یک روزنامه در گزارشی ادعا کرد نیرو‌های ارتش آلمان در حال آماده شدن برای همه سناریو‌ها در غرب آسیا هستند.

به ادعای روزنامه آلمانی بیلد، برلین چندین واحد از نیرو‌های ویژه خود را در قبرس مستقر کرده است تا برای «همه سناریوها» در غرب آسیا آماده شود.

این روزنامه بیلد به نقل از منابع امنیتی ادعا کرد که دولت آلمان تصمیم گرفته است تا برخی از واحد‌های ارشد نیرو‌های ویژه این کشور را در حالی که برای شرایط بحرانی احتمالی در رژیم صهیونیستی، غزه و غرب آسیا آماده می‌شود، در قبرس مستقر کند.

بیلد گفت که فرماندهی نیرو‌های ویژه ارتش آلمان (KSK) در این کشور جزیره‌ای در شرق مدیترانه مستقر شده است و افزود که یگان نیرو‌های ویژه نیروی دریایی (KSM) که به شناگران رزمی نیز معروف هستند نیز در این منطقه مستقر شده‌اند.

این روزنامه گزارش داد که واحد نیرو‌های ویژه پلیس فدرال متخصص در نجات گروگان‌ها (GSG ۹) نیز به آنجا اعزام شد. بر اساس ادعای بیلد، برلین در بحبوحه تشدید تنش بین رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین، خود را برای همه سناریوها آماده می‌کند.

آمریکا و کشورهای غربی درحالی از جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار فلسطینیان حمایت می‌کنند که در طی سالیان طولانی ادعای حقوق بشر داشتند. براساس گزارش سازمان ملل غزه درحال خفه شدن است و به دلیل ممانعت رژیم صهیونیستی از ورود آب، برق، غذا و دارو به این باریکه مردم غزه اگر از بمباران های شدید رژیم صهیونیستی با مهمات آمریکایی نجات پیدا کنند، از گرسنگی و تشنگی خواهند مرد.

منابع بهداشتی در غزه نیز اعلام کردند بمباران مستمر غزه تاکنون حدود ۳۵۰۰ شهید و بیش از ۱۲۰۰۰ زخمی برجای گذاشته است که اکثریت آن‌ها را کودکان تشکیل می‌دهند. تعداد شهدای زن نیز در ۲۴ ساعت گذشته به ۶۷۸ نفر رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۲۷ مهر ۱۴۰۲
آلمان غلط کرده.
آخرین اخبار