مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: همایش تجلیل از خیرین نیک‌اندیش ۱۸ آبان ماه در اردبیل برگزار می‌شود.

علیرضا حسین‌نژاد گفت: کمیته امداد پیشنهاد برگزاری این همایش را به استان‌ها ارائه کرده تا با همکاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی و همراهی مؤسسات خیریه برگزاری این همایش را در تجلیل و تکریم از خیرین به عنوان یک اقدام شایسته و مناسب شاهد باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل سابقه اردبیل را در برگزاری آیین‌های تجلیل و تکریم از شخصیت‌های بزرگ و با سابقه در حوزه‌های مختلف یادآور شد و افزود: در سال‌های گذشته تجلیل از مفاخر این استان نظیر مرحوم یحیوی، عاصم، موذن‌زاده، معماری و شاهی انجام شده و با این عقبه و پیشینه می‌توان مراسم شایسته‌ای را در تجلیل از خیرین و نیکوکاران شاهد باشیم.

به گفته او، ما از همه دستگاه‌های متولی و صادرکننده مجوز در حوزه مؤسسات خیریه درخواست کردیم تا کاربرگ ارائه شده را پر کرده و برای رتبه‌بندی مؤسسات خیریه فعال یاریگر کمیته امداد باشند.

حسین‌نژاد افزود: همه دستگاه‌ها باید در برگزاری این مراسم پای کار باشند تا ما بتوانیم بعد از هماهنگی‌های لازم این همایش را با شکوه هر چه تمامتر برگزار و تجلیل از مفاخر استان را در حوزه خیرین شاهد باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: تلاش همه مجموعه‌ها بر این است خیر و احسان در این استان پا گرفته و ما بتوانیم با حفظ کرامت و عزت نفس نیازمندان مطالبات آنها را برآورده کنیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.