در بیانیه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان آمده است: اگرچه جنایات اخیر در غزه مظلوم باعث خشم و نفرت و اندوه همه آزادی‌خواهان و آزاداندیشان دنیا شده است؛ اما این خون‌های به‌ناحق ریخته شده سندی بر حقانیّت آرمان فلسطین است.

  دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در محکومیت حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی در کشتار کودکان و زنان بی‌دفاع فلسطینی بیانیه‌ای صادر کرد.
 
در این بیانیه آمده است؛
بسم‌الله الرحمن الرحیم
 
و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ
 
 اگر از تو درباره غزه پرسیدند، بگو در آن جا شهیدی است که شهیدی را حمل می‌کند و شهیدی از او عکس می‌گیرد و شهیدی او را بدرقه می‌کند و شهیدی بر او نماز می‌خواند. (محمود درویش)
 
در کمال ناباوری و در برابر چشمان بهت‌زده جهانیان و در پناه حمایت‌های مستقیم و غیرمستقیم مدعیان دروغین حقوق بشر، وحشیانه‌ترین اقدام ممکن توسط جنایت‌کارترین رژیم تاریخ رقم خورد و یک بیمارستان به طور مستقیم مورد هدف بمب جنگی قرار گرفت.
 
وقاحت و نسل‌کشی این دولت نامشروع و جعلی به جایی رسیده است که بمباران مراکز درمانی و بیمارستانی را در دستور کار خود قرار داده و در آخرین جنایت خود با بمباران بیمارستان المعمدانی، بیش از ۱۰۰۰ نفر از مجروحین، کادر درمان، زنان و کودکان بی‌پناه و بی‌گناه را در یک‌لحظه به خاک و خون کشیده است.
 
این اولین جنایات صهیونیست‌ها نیست و در طول ۷۰ سال حیات منحوس رژیم صهیونیستی همواره شاهد ظلم و تجاوز و جنایت و آدم‌کشی توسط این حکومت کودک کش بوده‌ایم که در عین ارتکاب جنایات جنگی، با استفاده از سانسور و وارونه‌سازی خبری و با حمایت متحدان جهانی و در کمال تأسف برخی عمال منطقه‌ای و مزدوران داخلی در پی سرپوش‌گذاشتن بر جنایات خود بوده است.
 
این بار هم مثل همیشه شاهد بی عملی، بی‌تحرکی و حتی سکوت سازمان‌های بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر و آزادی و مردم‌سالاری در مقابل هولناک‌ترین وقایع قرن هستیم که به دست رژیم کودک کش صهیونیستی و با حمایت آشکار امپریالیسم جهانی به سرکردگی آمریکا، انگلیس و فرانسه در حال وقوع است.
 
اگرچه جنایات اخیر در غزه مظلوم باعث خشم و نفرت و اندوه همه آزادی‌خواهان و آزاداندیشان دنیا شده است؛ اما این خون‌های به‌ناحق ریخته سندی شده است بر حقانیّت آرمان فلسطین. اکنون دیگر هیچ انسان آزاداندیشی نیست که به مذاکره و توافق با این رژیم جعلی و رو به اضمحلال اعتماد داشته باشد. آری، خون کودکان و زنان و پزشکان و پرستاران فلسطینی علاوه بر آبیاری درخت وحدت در میان امت جهانی اسلام، تشت رسوائی متحدان و علاقه‌مندان این رژیم را از بام فروفکنده و تاریخ انقضای کشور مجعول اسرائیل را نزدیک‌تر از همیشه کرده است.
 
ما دانشجویان، اعضاء هیئت‌علمی و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و سایر اعضاء خانواده بزرگ نظام بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان ضمن تأکید بر ایمن بودن کادر بهداشت و درمان و مراکز امدادی در جریان درگیری‌های مختلف، اقدام وحشیانه و ضد حقوق بشری حمله به بیمارستان که توسط رژیم جعلی صهیونیستی اتفاق افتاده است را محکوم می‌کنیم و رجاء واثق داریم که خون‌های به‌ناحق ریخته مظلومین حادثه شامگاه سه‌شنبه، یقیناً گریبان‌گیر قاتلان و حامیان و مشوقانشان خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار