برنامه‌های بزرگداشت روز ۱۳ آبان‌ماه و راهپیمایی آن در چهارمحال و بختیاری با حضور مسئولان استانی تدوین و برنامه‌ریزی شد.

محسن حسین‌میرزایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت تبیین جایگاه دشمن‌شناسی برای دانشجویان و دانش‌آموزان گفت: رخداد‌های تاریخی ۱۳ آبان‌ماه بیانگر مقاومت، ایستادگی و پایداری ملت ایران است.

وی افزود: ایستادگی، مقاومت و پایداری جزو آموزه‌های اصلی اسلام عزیز و انقلاب اسلامی می‌باشد.

حسین میرزایی اضافه کرد: تاریخ گواهی می‌دهد مقاومت و پایداری آحاد جامعه موجب پویایی و پیشرفت شده است و هر جایی که به اندازه سر سوزنی از ارزش‌ها و آرمان‌ها عقب نشسته‌ایم، معاندان کیلومتر‌ها جلو آمدند.

وی بیان داشت: ایستادگی، مقاومت و پایداری، اصلی جدایی‌ناپذیر از آموزه‌های اسلامی است و بر این اساس مقاومت در مفاهیم انقلاب اسلامی تحت هر شرایطی تعطیل شدنی نیست.

حسین میرزایی تصریح کرد: در همین ارتباط باید تلاش کرد روحیه مقاومت، ایستادگی و پایداری را در جامعه و به خصوص جوانان و نوجوانان ساری، جاری و نهادینه کرد.

به گفته وی در ارتباط با بصیرت‌افزایی و آگاهی بخشی آحاد جامعه به خصوص نسل جوان و نوجوان و شناخت فلسفه مقاومت، ایستادگی و پایداری ملت ایران باید تلاش کرد.

حسین میرزایی افزود: نسل جوان جامعه باید میوه شیرین مقاومت، ایستادگی و پایداری و نتیجه تلخ مقاومت نکردن را بشناسد.


بیشتر بخوانید


وی یادآور شد: در تدوین برنامه‌های ۱۳ آبان باید به سمت و سوی کار‌های تبیینی، بصیرت‌افزایی و آگاهی بخشی جوانان و نوجوانان حرکت کرد.

حسین میرزایی با تاکید بر تدوین برنامه‌های تاثیرگذار به مناسبت گرامیداشت ۱۳ آبان، گفت: برنامه‌های تدوین شده باید منجر به تغییر نگرش آحاد جامعه و به خصوص نسل جوان و نوجوان شود.

وی بیان کرد: امروز دشمن و معاندان این نظام در تلاش هستند با تبلیغات گسترده و طراحی جنگ ترکیبی اسلام عزیز را در بین سایر جوامع تضعیف کنند.

حسین‌میرزایی اظهار داشت: در این ارتباط باید برای تقویت اسلام و آموزه‌های دینی مبانی فاخر دینی را در جامعه به خصوص برای نسل جوان و نوجوان برنامه‌های خاصی طراحی و هر دستگاهی متناسب با مخاطب خود باید اقدام به طراحی برنامه‌های تبیینی تاثیرگذار کند.

وی تاکید کرد: مقاومت، ایستادگی و پایداری تنها ویژه ۱۳ آبان نیست بلکه باید به صورت یک جریان و فرایندی که از ابتدای ظهور اسلام تاکنون با فراز و نشیب‌هایی روبرو بوده به جامعه معرفی شود.

حسین‌میرزایی با تاکید بر اینکه هر جا مقاومت بیشتر باشد پویایی بیشتر و هر جا مقاومت کمتر است، دچار انحطاط شده‌ایم، گفت: برنامه‌های تبیینی نباید منحصر به ۱۳ آبان باشد بلکه باید به صورت یک جریان ایجاد شود.

وی یادآور شد: برنامه ۱۳ آبان مربوط به یک دستگاه و یک قشر خاص نیست بلکه مربوط به آحاد جامعه است.

به گفته حسین‌میرزایی، یک میلیون نفر جمعیت چهارمحال و بختیاری همه عضو ستاد برگزاری ۱۳ آبان هستند و باید با احساس مسئولیت و اهمیت خاص با شور و شعور در این آیین حضور یابند.

وی تصریح کرد: معاندان نظام به حضور مردم در برنامه‌های اجتماعی چشم دوخته‌اند و دوست‌داران این نظام نیز به حضور مردم در برنامه‌های اجتماعی امیدوار هستند.

حسین‌میرزایی بر ضرورت همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی برای اجرای برنامه‌های ۱۳ آبان و اطلاع رسانی کافی، موثر ومنسجم برای راهپیمایی روز ۱۳ آبان تاکید کرد.

برگزاری راهپیمایی ضد استکباری مردم چهارمحال و بختیاری در روز ۱۳ آبان‌ماه 

موسی انصاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، گفت:کشتار مردم بی‌دفاع فلسطین در غزه از سوی رژیم اشغالگر قدس، نشان داد که دشمن بسیار خطرناک است و در این زمینه برنامه‌های تبیینی برای نوجوانان و جوانان بسیار اهمیت دارد.

وی افزود: پارسال یکی از مهمترین راهپیمایی ۱۳ آبان در چهارمحال و بختیاری برگزار شد و نقشه‌های دشمن برای ایجاد اختلاف در بین نسل جوان را خنثی کرد.

حسین میرزایی اضافه کرد: نشست‌های تبیینی برای نوجوان و جوانان کشور نسبت به خطر دشمن و جنایاتی که آمریکا و اسرائیل انجام می‌دهد، از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: راهپیمایی ضد استکباری مردم چهارمحال و بختیاری روز شنبه ۱۳ آبان‌ماه در همه شهرستان‌های استان برگزار می‌شود و همچنین در سطح دانشگاه‌ها و مدارس نیز برنامه‌های تبیینی نیز برگزار خواهد شد.

برچسب ها: دشمن شناسی ، 13 آبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار