رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر از بهسازی ۳۸ کیلومتر از راه‌های ارتباطی در این شهرستان خبر داد.

هاشم اسکندریان گفت: اجرای روکش آسفالت ۴۳ کیلومتر از راه‌های شریانی ملایر در برنامه امسال هدف‌گذاری شده که تاکنون ۳۸ کیلومتر آن محقق شده است.

او افزود: در صورتی‌که شرایط آب و هوایی اجازه دهد، پنج کیلومتر باقیمانده نیز به سرعت انجام خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر تصریح کرد: به منظوراجرای این طرح، روکش آسفالت ۸.۵ کیلومتر از مسیر ملایر_اراک و بخش‌های از راه ملایر_بروجرد، ملایر_همدان، جوکار_خیرآباد و ملایر_قوزان اجرا شد.

اسکندریان افزود: از ابتدای امسال ۵۰۰ کیلومتر نیز در این محور‌ها خط‌کشی به صورت سه خطه اجرا و باقیمانده مسیر‌ها نیز در دست اجرا است.

او انجام هفت کیلومتر ساخت و بهسازی راه روستایی، تعمیر و راه‌اندازی مجدد ۹۰ درصد سیستم روشنایی و کف‌نویسی و نصب گل میخ در ۱۵ مقطع و رگلاژ و تسطیح ۵۰۰ کیلومتر حریم راه‌ها را از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه راهداری این شهرستان بر شمرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر همچنین تعریض محور قوزان_شریف‌آباد را از دیگر اقدامات حوزه راهداری عنوان و گفت: عملیات تعریض ۱۲ کیلومتر از این مسیر در حال اجراست که ۲ کیلومتر از آن آسفالت‌ریزی، چهار کیلومتر زیرسازی و آماده آسفالت و مابقی آن نیز در دست اقدام است.

اسکندریان افزود: به منظور ارتقای ایمنی مسیر‌های ارتباطی ملایر ۱۰ نقطه پرتصادف ایمن سازی و ۱۰ نقطه دیگر نیز آشکارسازی و در دست اقدام است.

او ۲۰۰ کیلومتر شانه‌سازی، تسطیح و اصلاح شیب شیروانی در راه‌های این شهرستان اجرا شده و عملیات تعمیر و راه‌اندازی ۲۸ کیلومتر سیستم روشنایی موجود در راه‌های ملایر انجام و در حال بهره‌برداری است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.