مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان از اجرای ۲۰۰ کیلومتر روکش آسفالت در راه‌های همدان در طی چهار ماهه سال جاری خبر داد.

اجرای ۲۰۰ کیلومتر روکش آسفالت در محور‌های ارتباطی همدان به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مهرداد آهکی گفت: عملیات اجرایی بهسازی رویه آسفالت راه‌های استان همدان با فعالیت ۱۵ شرکت بهسازی آسفالت از اوایل اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ آغاز شده و تاکنون ۲۰۰ کیلومتر از محور‌های استان بهسازی و روکش آسفالت شده است.

او با اشاره به اینکه برای اجرای ۲۰۰ کیلومتر روکش آسفالت حدود ۷ هزار تن قیر جذب و استفاده شده است گفت: سال گذشته حدود ۷ هزار و ۶۰۰ تن قیر جذب شده بود و امسال با برنامه ریزی‌های انجام شده در نظر داریم حداقل ۱۲ هزار تن قیر برای بهسازی رویه آسفالت راه‌های استان همدان جذب شود.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: بمنظور ارتقاء سطح ایمنی راه‌ها و رضایتمندی کاربران جاده‌ای هم اکنون ۱۵ گروه بهسازی رویه آسفالت، دو گروه اسلاری سیل (آسفالت نوین) و دو گروه درزگیری در سطح محور‌های اصلی، فرعی و روستایی استان مشغول فعالیت هستند و این روند تا پایان فصل کاری ادامه خواهد داشت.

مهرداد آهکی افزود: با توجه به محدودیت فصل کاری در همدان امیدواریم تا اواسط مهر ماه سال جاری حداقل ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های استان بهسازی شود.

برچسب ها: راهداری ، بهسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.