البرز میزبان جشنواره ملی کشف استعدادهای شهروندان شهرهای جدید شد

سرپرست شرکت عمران شهرجدید مهستان (شهرجدید هشتگرد) استان البرز اعلام کرد: این شهر میزبان نخستین جشنواره ملی کشف استعدادهای شهروندان شهرهای جدید کشور شد.

ذبیح الله زارع گفت: نخستین جشنواره ملی کشف استعدادهای شهروندان شهرهای جدید در پنج محور شامل هنری،علمی،ورزشی،ادبی و هنرهای آیینی در آبان ماه سال جاری برگزار می شود.

وی ادامه داد: علاقه مندان در این جشنواره می توانند از امروز تا ۱۵ آبان ماه امسال آثار خود را در محورهای هنری، علمی ، ورزشی، ادبی و هنرهای آیینی به دبیرخانه مرکزی جشنواره استعدادهای شهروندان شهرهای جدید کشور ارسال کنند.

زارع گفت : شماره تلفن تماس دبیرخانه مرکزی ۰۲۱۸۹۳۵۶۵۶۳ پاسخگوی شرکت کنندگان در جشنواره ملی کشف استعدادهای شهروندان شهرهای جدید کشور است و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه اینترنتی به نشانی Www.ntdc.ir/Ganj مراجعه کنند.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید مهستان با اشاره به آغاز به کار قرارگاه هویت بخشی و اجتماعی در این شهر گفت : از ظرفیت نخبگان برای توسعه فعالیت های فرهنگی در شهر جدید مهستان بهره گرفته خواهدشد.

وی ادامه داد: در زمان حاضر بخش زیادی از جمعیت ساکن در شهرهای جدید کشور از جمله مهستان ، جوانان تشکیل می دهند که دارای توانمندی های علمی ، فرهنگی و ورزشی هستند.

زارع افزود: از سوی دیگر شهرهای جدید نیازمند تعریف شاخص های متعدد برای هویت بخشی است که برهمین اساس قرارگاه هویت بخشی و اجتماعی در شهرجدید مهستان تشکیل و آغاز به کار کرده است.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید مهستان گفت: توسعه امکانات روبنایی نظیر بوستان های فرهنگی تفریحی، فرهنگسراها، مساجد و سایر امکانات از برنامه های محوری در این شهر است .

زارع گفت : در زمان حاضر شهر جدید مهستان دارای بیشترین سرانه امکانات ورزشی در بین شهرهای جدید کشور است و طرح های متعددی برای ترغیب مردم به اسکان در این شهر در دست اقدام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.