رییس حوزه‌های علمیه خوزستان به دنبال اعلام عزای عمومی از تعطیلی دروس حوزه‌های علمیه این استان در روز چهارشنبه جاری خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی بلادیان در واکنش به حمله وحشیانه به بیمارستان المعمدانی در غزه گفت: انتظار می‌رود از این فرصت برای هر چه منفورترکردن این رژیم کودک کش بهره‌گیری شود.

او افزود: حوزه علمیه خوزستان با اذن مقام معظم رهبری برای هر گونه انجام وظیفه و جانفشانی در قبال مردم فلسطین و ملت‌های مظلوم اعلام آمادگی می‌کند.

دربیانیه حوزه علمیه خوزستان در واکنش به جنایات رژیم کودک‌کش آمده است: "با توجه به حمله تروریستی و نسل‌کشی صورت گرفته توسط رژیم غاصب صهیونیستی و اظهار همبستگی با مظلومین مقتدر فلسطین، امروز بدیل درس‌های صرف، نحو، فقه و اصول، درس مقاومت، بصیرت افزایی و بازگو کردن حماسه قهرمانان محور مقاومت به ویژه مردم مظلوم فلسطین است".

بر اساس این گزارش اشغالگران صهیونیست سه شنبه بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری بیش از ۵۰۰ فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند.

دولت جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه روز چهارشنبه جاری را عزای عمومی اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۲۶ مهر ۱۴۰۲
خدالعنت کنه باعث وبانیش را