شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست نظارت به هزینه‌های مراکز اقامتی در شهر مقدس مشهد را کرد.

 ایرانی‌ها علاقه ویژه و بسیاری به حضرت علی بن موسی الرضا (ع) دارند و زیارت حرم این امام مهربانی ها آرزوی همه ایرانی‌ها است. در طول سال زائران بسیاری به حرم مطهر رضوی در شهر مشهد مشرف می‌شوند. سفر به مشهد مقدس نیز مانند هر سفر دیگری نیازمند هزینه‌هایی است هزینه محل اقامت مسافران یکی ازدغدغه های آن‌ها است.

شهروند خبرنگار ما که برای زیارت حرم مطهر رضوی عازم مشهد مقدس شده است با قیمت بالای واحد‌های اقامتی مواجه شده است به همین دلیل با ارسال پیام از مسئولان درخواست نظارت کرده است.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و احترام، بنده در ایام شهادت امام رضا (ع) برای زیارت عازم شهر مشهد شدم برای اسکان به هر مسافرخانه یا واحد اقامتی مراجعه می‌کردم هزینه یک شب اقامت برای دو الی ۳ نفر یک الی یک میلیون و نیم بود. از یکی از مسافرخانه‌ها تقاضای دیدن نرخ نامه‌ای که اتحادیه برای این اماکن ارائه کرده است را درخواست کردم. هزینه یک شب اقامت در مسافرخانه یا واحد اقامتی برای دو نفر ۴۵۰ هزار تومان بود و نفر اضافه ۵۰ هزار تومان اضافه‌تر می‌شد یعنی یک شب اقامت برای سه نفر ۵۰۰ هزار تومان می‌شد. بنده از مسئولان درخواست نظارت دارم تا همه عزیزانی که آرزوی زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) را دارند بتوانند به این سفر زیارتی مشرف شوند.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار