جلوگیری از بیکاری بیش از هزار و ۷۰۰ کارگر در گلستان

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با پیگیری های قضایی از بیکار شدن بیش از هزار و ۷۰۰ کارگر در نیمه نخست امسال جلوگیری شد.

حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری گلستان گفت:  با پیگیری‌های قضایی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان از بیکاری هزار و ۷۰۰ کارگر در نیمه نخست امسال در استان جلوگیری شد.

وی افزود: این کارگران در ۳۹ واحد تولیدی ِ در آستانه تعطیلی شاغل بودند که با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان از راکد شدن این واحد‌ها جلوگیری شد.

آسیابی بیان کرد: امسال همچنین با تلاش مجموعه همکاران ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان و دستگاه‌های اجرایی ۵۱ واحد تولیدی ِتعطیل دوباره احیا و وارد چرخه تولید شدند و ۶۱۷ کارگر در این واحد‌ها کار خود را آغاز کردند.

رئیس کل دادگستری گلستان بیان کرد: در ادامه تلاش‌های دادگستری استان برای کمک به رونق تولید از ابتدای امسال تا کنون از ۲۴۱ واحد تولیدی استان بازدید و مشکلات این واحد‌ها با حضور تولیدکنندگان و صنعتگران بررسی و بری رفع موانع تولید با کمک دستگاه‌های اجرایی، چاره اندیشی شد.

سال گذشته نیز در مجموع ۳۷۵ مورد بازدید از واحد‌های تولیدی و صنعتی استان انجام شد که در این بازدیدها، ۷۴ واحد راکد و نیمه راکد احیا و از تعطیلی ۳۹ واحد دیگر نیز جلوگیری و ۳ هزار فرصت شغلی در استان حفظ شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.