مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال ۴ هزار و ۸۱۰ بازرسی فنی از واحد‌های تولیدی استان انجام شده است.

دستورانی مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت ۱۶۰ مدیر کنترل برای نظارت بر کیفیت کالا در ۱۵۴ واحد تولیدی استان، گفت: مدیران کنترل کیفیت از تولیدات نمونه برداری کرده و داشتن آزمایش کنترل کیفیت در واحد‌های تولیدی امری الزامی است.

او افزود: در بحث تولید و کنترل کیفیت کالا‌ها تنها به کنترل کیفیت از سوی مدیران مربوطه اکتفا نکرده و نظارت‌هایی را راساً بر واحد‌های تولیدی داشته‌ایم، به گونه‌ای که در طول سال کالای هر واحد تولیدی حداقل ۴ بار نمونه برداری و علاوه بر آن بازرسی‌های سرزده از واحد‌ها انجام می‌شود.

دستورانی تصریح کرد: طی ۷ ماه گذشته از مجموع ۴۶۳ واحد تولیدی تحت پوشش ۴ هزار و ۸۱۰ بازرسی فنی انجام شده و در پی این بازرسی‌ها تعداد پروانه‌های کاربری صادر شده ۱۷ مورد و تعداد مجوز‌های استاندارد صادر شده ۱۱ مورد بوده است.

مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی با بیان اینکه طی ۷ ماه گذشته، ۲۱ پروانه کاربری تمدید و یک مورد پروانه کاربری تشویقی نیز تمدید شده است، اظهار کرد: در این مدت ۹ پروانه کاربری تعلیق شده، ۷۰ تذکر به واحد‌های تحت پوشش داده شده و پنج بازرسی انرژی و همچنین ۵ مورد صدور گواهی انطباق مصرف انرژی انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.