مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اجرای طرح نهضت آسفالت معابر روستایی در دو سال گذشته گفت: از محل اعتبارات قیر اختصاصی به استان معابر ۵۰۴ روستای استان آسفالت شد.

تنها در دیدار با مدیرکل بازرسی خراسان جنوبی گفت: قطعا کار‌ها و پروژه‌های شاخصی که تاکنون توسط این نهاد در سطح استان انجام گرفته است با همکاری و همراهی دستگاه‌های نظارتی، علی الخصوص اداره کل بازرسی استان بوده است.

او اجرای طرح نهضت آسفالت معابر روستایی در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ را از جمله این طرح‌ها برشمرد و افزود: از محل اعتبارات قیر اختصاصی به استان، طی این دوسال معابر ۵۰۴ روستای استان آسفالت شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: به مناسبت هفته روستا و عشایر ۱۱۴ پروژه در حوزه عمرانی و مقاوم سازی و بازسازی مسکن روستایی در استان به بهره برداری رسید.

تنها با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی در هفته روستا و عشایر  در حوزه بازسازی و مقام سازی مسکن روستایی بیان کرد: در طول این هفته در این حوزه ۱۰۰ پروژه به بهره برداری رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه منابع بانکی و آورده متقاضیان در این پروژه‌ها در مجموع ۴۰۰ میلیارد ریال است عنوان کرد: بیشترین پروژه‌های قابل افتتاح در این بخش به ترتیب مربوط به شهرستان‌های بیرجند، قاین و درمیان است.

تنها با اشاره به پروژه‌های افتتاح شده بنیاد مسکن استان در هفته روستا و عشایر در حوزه عمران روستایی گفت: در این حوزه در مجموع ۱۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲۶ میلیارد و ۶۳ میلیون ریال داشته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: بیشترین پروژه‌های قابل افتتاح در این حوزه مربوط به خوسف و درمیان بوده است.

حجت الاسلام رضایی، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان خراسان جنوبی نیز در سخنانی به ارائه مقدمه‌ای درباره فلسفه وجودی حساب ۱۰۰ امام (ره) و خدمات، اقدامات و اهداف این حساب پرداخت.

بازرس کل قضائی استان نیز در سخنانی اظهار کرد: سیاست دستگاه‌های نظارتی و مشخصا قوه قضائیه و سازمان بازرسی، حمایت و همراهی تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی در انجام تکالیف و برنامه‌هایی است که مدنظر دارند.

رحیمی عملکرد بنیاد مسکن در جذب اعتبارات قیر رایگان و آسفالت معابر روستا‌های استان را مطلوب ارزیابی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.