مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به روند زیرسازی جاده‌ای استان گفت: امسال ۲۴ کیلومتر از باند دوم در جاده‌های شریانی و مهم این استان بهره‌برداری شد.

حسین‌علی مقصودی در شورای راهبری تصادفات چهارمحال و بختیاری که با حضور سردار حسن مؤمنی رییس پلیس‌راه کشور برگزار شد، اظهار کرد: از این میزان ۱۳ کیلومتر مربوط به جاده شهرکرد به شلمزار، پنج کیلومتر در جاده بلداجی به گندمان در شهرستان بروجن و ۶ کیلومتر جاده بن به داران در شهرستان بن بوده است.

وی با اشاره به بهره‌برداری هفت کیلومتر دیگر از جاده شهرکرد به شلمزار تا ۱۰ روز آینده افزود: پنج کیلومتر از محدوده تقاطع هفشجان در جاده شهرکرد به سورشجان آماده بهره‌برداری است.

مقصودی تصریح کرد: تا یک‌ماه آینده هفت کیلومتر از جاده شهرکیان به طاقانک شهرستان شهرکرد آسفالت و بهره‌برداری می‌شود.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به سامان‌دهی خروجی‌ها و ورودی‌های شهر‌های سفیددشت و فرادنبه شهرستان بروجن یادآور شد: این طرح در سفیددشت انجام شده است و در فرادنبه به‌طول سه کیلومتر تا ۲ هفته دیگر تکمیل خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به آماده شدن ۶ کیلومتر از باند دوم جاده لارک به شیخ‌شبان در شهرستان بن در آینده‌ای نزدیک اظهار داشت: هم‌اکنون ۱۵۰ کیلومتر احداث باند دوم در جاده‌های شریانی و مهم این استان در حال انجام است که تا پایان امسال ۲۸ کیلومتر آن به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به برقراری ردیف بودجه‌ای ملی برای جاده ملی لردگان به ایذه با بار ترافیکی بیش از ۳۵ هزار انواع خودرو در شبانه‌‎روز گفت: این طرح تا ۲ سال قبل ردیف ملی نداشت، اما در دولت سیزدهم برای اجرای این طرح بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال اختصاص داده شد.

مقصودی تاکید کرد: امیدواریم قطعات بعدی این طرح به سمت کارون۴ هر چه سریع‌تر به مناقصه گذاشته و عملیات اجرای ان شروع شود.

وی افزود: امید است در سفر بعدی رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری اعتبار مورد نیاز برای تکمیل ۱۵۰ کیلومتر احداث باند دوم در جاده‌های شریانی و مهم این استان با ۱۲ کیلومتر تونل تصویب شود.

برچسب ها: پلیس راه ، احداث جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.