مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب گفت: ایستگاه برداشت آب در شهرهای حمیدیا و شاهدیه مستقر می شود.

علیدوست، مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب گفت: ایستگاه‌های آب آشامیدنی در سه منطقه استان یزد از جمله مسکن، بلوار دانشجو و خیابان شهید رجایی مستقر است و در صورتی که کیفیت آب نامطلوب باشد مردم می‌توانند از این ایستگاه‌ها آب مورد نیاز خود را تامین کنند.

او گفت: تا سه سال آینده پروژه رینگ شهری به بهره‌برداری می‌رسد و شوری آب در تمام نقاط شهر بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ و تمام پارامترهای شیمی و فیزیک یکسان می‌شود.

علیدوست با اشارهدبه اینکه آب یزد از دو ناحیه آب انتقالی و چاه‌های داخلی تامین می‌شود، گفت: کیفیت  آب انتقالی و آب چاه‌های در مدار مطلوب است و چاه‌هایی که کیفیت مطلوبی ندارند، خاموش است.

مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب با تاکید بر اینکه آب شبکه هر روز توسط آزمایشگاه‌های کنترل کیفی مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب پایش می‌شود، گفت:  مشترکین میتوانند هرگونه شکایت در مورد کیفیت آب در هر ساعتی از شبانه را به سامانه ۱۲۲ اطلاع دهند و مامورین با مراجعه به منزل مشترکین رفع ابهام می‌کنند.

 او همچین یادآور شد: تامین آب با شرکت آب منطقه‌ای است و ما آبی را توزیع می‌کنیم که از آب منطقه‌ای تحویل می‌گیریم و قطعاً برای کنترل کیفیت آب یک فیلترهای کنترل وجود دارد و این آب از این فیلترها عبور می‌کند تا به دست مشترکان برسد.

او در پایان گفت: ۵۰ درصد آب شرب استان از چاه‌های با کیفیت تامین می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.