مدیر سازمان تعاون روستایی آذربایجان شرقی حمایت از کشاورزان استان در قالب کشت قراردادی را یکی از برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.

آقای رنجگران گفت: بر اساس برنامه حمایت از کشاورزان در دولت سیزدهم در قالب کشت قراردادی ۲۰ هزار و ۱۷۷ تن گندم و ۳ هزار و ۵۰۰ تن دانه‌های روغنی تولید شده است.

وی از خرید ۳۱۶ هزار و ۳۴۷ تن محصولات کشاورزی توسط این سازمان در دولت سیزدهم خبر داد.

آقای رنجگران گفت: سازمان تعاون روستایی آذربایجان شرقی در دولت سیزدهم ۳۱۶ هزار و ۳۴۷ تن محصولات کشاورزی را به‌صورت توافقی، تضامنی و حمایتی خریداری کرده است.

وی به تامین و توزیع ۱۴۷ هزار و ۱۸۶ تن نهاده‌های دامی توسط این سازمان در آذربایجان شرقی اشاره کرد و افزود: تامین و توزیع ۱۱۳ هزار و ۴۵۰ تن انواع سموم و کود‌های شیمیایی و تولید، فرآوری و توزیع ۱۳ هزار و ۲۰۳ تن انواع بذور اصلاح‌شده از دیگر اقدامات سازمان تعاون روستایی در دولت سیزدهم در آذربایجان شرقی است.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان آذربایجان شرقی ادامه داد: سازمان‌دهی مجامع و ساماندهی ۲۴۰ تعاونی، شرکت و اتحادیه در سال و آموزش  اعضای تعاونی‌ها و تشکل‌ها به مدت ۳ هزار ۹۹۱ نفر روز از دیگر اقدامات این سازمان در دولت سیزدهم است.

وی گفت: ما در شب عید به میزان ۲ هزار رو ۶۰۰ تن میوه با قیمت مصوب توزیع کردیم و ۲۵ تن خرید توافقی خرما نیز داشتیم که نسبت به مدت مشابه ۱۵۰۰ درصد افزایش داشت.

وی از تجهیز، توسعه و احداث ۶ واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی در دولت سیزدهم خبر داد و افزود: در این دولت توانستیم ۲۳ میلیارد ریال برای بازسازی و نوسازی ۳۱ انبار از محل اعتبارات تملک دارایی تصویب و جذب کنیم.

وی اظهار کرد: ایجاد ۷ واحد مشارکتی آب در شرکت‌های تعاونی تولید و اجرای ۴۰ طرح پایدار شبکه جهت اشتغال پایدار با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۱۲۸ نفر از دیگر دستاورد‌های این سازمان در دو سال گذشته است.

آقای رنجگران گفت: توزیع ۲۹ هزار و ۹۷۲ تن آرد روستایی و افزایش ۶۸ درصدی خرید گندم نسبت به سال قبل با خرید ۵۸ هزار تن از دیگر اقدامات تعاون روستایی در آذربایجان شرقی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار