صبح امروز ۲۰ مهرماه۱۴۰۲ کنگره شهدای اصناف و بازاریان استان البرز با حضور رئیس بسیج اصناف کشور و جمع کثیری از اصناف و مسئولین شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.

جت‌الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ گفت: آنچه در سرزمین‌های اشغالی دیده شد، نتایج دفاع مقدس است، شما مردم ایران الگوی مردم آزادی خواه جهان شدید، همه جبهه مقاومت از شما یاد گرفتند، اسرائیل گنبد آهنین ایجادکرده بود ولی آنچه که اتفاق افتاد نشان داد که دستگاه اطلاعاتی اسرائیل نتوانست بدرستی رصد کند و از هرطرف آسیب پذیر شدند و حتی گنبد آهنین هم جواب نداد.
 
حسن پور، رئیس بسیج اصناف و بازاریان کشور هم در سخنانی گفت: اصناف و بازاریان از ابتدای پیروزی انقلاب و حتی قبل از آن بازوان نظام، پشتیبان و حامی انقلاب اسلامی و سیاست‌های نظام بودند و در تمامی مقاطع حساس کشور پیش قدم و پای کار  هستند.
 
وی افزود: باید بدانیم که در واقع، دانشگاه،صنعت و بازار سه ضلع توسعه کشور هستند و اهمیت بازار و اصناف کمتر از دو مقوله دیگر نیست و نقش مهمی در رشد و توسعه کشور دارد.
 
وی تصریح کرد:حل مشکلات اقتصادی بازاریان کشور باید مورد توجه مسئولان قرارگیرد، مالیات، رفع موانع ارزی و فعالیتی از خواسته به حق بازاریان است.
 
استان البرز ۵۱۰ شهید تقدیم نموده که سهم ساوجبلاغ ۱۸ شهید سرافراز است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.