رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: بیش از ۳ هزار مورد بازرسی از واحد‌های صنفی در استان اردبیل انجام شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با بیان اینکه نظارت بر بازار در سطح استان تشدید شده است گفت: طی هفته گذشته ۳ هزار و یکصدو هفده مورد بازرسی از واحد‌های صنفی استان اردبیل در بخش کالا و خدمات انجام گرفته است.

او بیان کرد: از مجموع بازرسی‌های طی هفته گذشته ۱۱۲ مورد در بخش کالا و خدمات تشکیل پرونده و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: در راستای کنترل بازار و اجرای طرح‌های نظارتی ویژه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با همکاری تنگاتنگ اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی و سایر ارگان‌های ذیربط انجام می‌شود تا با افرادی که اقدام به گران فروشی، کم فروشی و سایر تخلفات صنفی می‌کنند برخورد لازم با آن‌ها انجام گیرد.

صادقی ادامه داد: علاوه بر بازرسی‌های دوره‌ای توسط بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، در مدت زمان یاد شده ۱۶ گشت مشترک با اداره کل تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، اماکن عمومی و دیگر دستگاه‌های نظارتی استان انجام شده است.

او بیان کرد: درهمین مدت ۷۱ تماس با سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برقرار شده که ۱۶ مورد به صورت تلفنی، ۳۸ مورد به صورت حضوری و ۱۷ مورد نیز به صورت کتبی بوده است که طبق بررسی‌های بعمل آمده ۶ مورد متخلف، ۳ مورد غیر متخلف و بقیه در دست بررسی می‌باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.