قتل در تهران دستگیری قاتلان در سراوان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری قاتلان متواری که تبعه افغانستان را در تهران به قتل رسانده بودند، در شهرستان سراوان خبر داد.

 

سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: در پی گزارش کارآگاهان پلیس و نیابت واصله از بازپرسی ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب تهران مبنی بر دستگیری قاتلان متواری که در مردادماه سالجاری در تهران یک نفر تبعه افغانستان را به قتل رسانده‌اند، در حوالی شهرستان سراوان مخفی و قصد خروج از کشور را به صورت غیرقانونی دارند.

وی با اشاره به بررسی‌های دقیق پرونده، افزود: مأموران پلیس تحقیقات جامعی را در خصوص ابعاد جرم آغاز کردند که با انجام اقدامات تخصصی توانستند محل اختفای قاتلان را شناسایی و تحت کنترل نامحسوس قرار دهند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی پس از شناسایی مخفیگاه سه نفر قاتل فراری را در یکی از مناطق روستایی در یک عملیاتی ضربتی با شگردهای خاص پلیسی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس به قتل تبعه افغانستان در تهران به دلیل اختلافات قبلی اعتراف کردند.

برچسب ها: قاتل فراری ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار