مدیر طرح‌های اشتغالزایی منطقه یک بنیاد برکت کشور گفت: با حمایت از ۳۲۰ هزار طرح اشتغالزا، یک میلیون فرصت شغلی به صورت مستقیم و غیرمستقیم در کشور ایجاد کرده است.

محسن مردعلی  در سفر به استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بنیاد برکت به عنوان یک نهاد تخصصی اشتغال در کشور از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار داشت: این نهاد در حوزه محرومیت‌زدایی و اشتغالزایی در تمامی نقاط کشور به ویژه استان‌های کمتربرخورداری نظیر چهارمحال و بختیاری اقدامات بسیاری از طریق شبکه اجرایی یک هزار نفری خود انجام داده است و در تلاش هستیم این فعالیت‌ها همچنان با قوت تداوم یابد تا بتوان به نیاز‌های اساسی کشور بخوبی پاسخ داد.

وی، حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان را از برنامه‌های مهم این نهاد برشمرد و گفت: طی سال‌های اخیر از یک هزار و ۱۳۲ شرکت دانش‌بنیان در کشور حمایت شده که از این تعداد ۱۳۸ طرح در استان چهارمحال و بختیاری است.

مدیر طرح‌های اشتغالزایی منطقه یک بنیاد برکت کشور با بیان اینکه ۱۳ درصد طرح‌های دانش‌بنیان مورد حمایت بنیاد برکت در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است، تصریح کرد: در مجموع برای حمایت از این تعداد شرکت تاکنون ۱۸ میلیارد تومان از سوی بنیاد برکت سرمایه‌گذاری شده است.

مردعلی یادآور شد: حمایت‌های بنیاد برکت از شرکت‌های دانش‌بنیان این استان بسیار موثر واقع شده به‌طوریکه گردش مالی این شرکت‌ها در سال گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان بوده و صادرات محصولات این شرکت‌ها به کشور‌هایی نظیر روسیه، گرجستان و ارمنستان برای استان و کشور ارزآوری داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.