مشکل سیستم فاضلاب شهری مجتمع شهید دقت بندرعباس موجب نارضایتی و گلایه ساکنان شده است.

اهالی مجتمع شهید دقت بندرعباس از مشکل سیستم جمع آوری فاضلاب این مجتمع ناراضی هستند.

طبق گفته اهالی حدود ۱۰ سال است که سیستم جمع آوری فاضلاب دچار مشکل است و متاسفانه فاضلاب به سمت منازل رانده شده و به اموال عمومی خساراتی وارد کرده است.

کریمی معاون بهره برداری توسعه فاضلاب شرکت آبفای هرمزگان در این خصوص گفت: شبکه فاضلاب در مجتمع شهید دقت وجود دارد و از ۲ نقطه به شبکه اصلی شهری متصل است و فاضلاب در مدار بهره برداری است.

او مشکل اصلی را اجرای نامناسب سیستم جمع آوری فاضلاب داخلی مجتمع از سوی پیمانکار عنوان کرده و گفت: طبق بررسی کارشناسان، سایز لوله‌های بکار رفته ۱۶۰ است که باید بزرگتر باشد و منهول نیز به شکل خمره‌ای ساخته شده که امکان ورود افراد برای پاکسازی وجود ندارد.

کریمی تخلیه نخاله‌های ساختمانی در قسمت شبکه جمع آوری فاضلاب درون مجتمع و ورود بخشی از آن به سیستم را مشکل دیگردر این خصوص عنوان کرده و گفت: همین مورد باعث شده تا فاضلاب به داخل مجمتع پس زده شود و این پس زده شدن ارتباطی با شبکه جمع آوری شهری بیرون از مجتمع که در حیطه کاری شرکت آب و فاضلاب است ندارد.

معاون بهره برداری توسعه فاضلاب شرکت آبفای هرمزگان گفت: برای حل مشکل باید موارد مطرح شده در سیستم جمع آوری فاضلاب درون مجتمع از سوی سازنده و مدیر مجتمع به صورت اساسی بر طرف شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.