محمد بازیار سرپرست معاونت فنی اداره کل پست هرمزگان در پاسخ به گلایه شهروند خبرنگاری از بندرعباس در خصوص تاخیر دریافت بستههای پستی گفت: کمبودی در نیروی انسانی و مامور تحویل نداریم و بیشترین علت تاخیر تحویل بستههای پستی، درج ناقص آدرس و حضور نداشتن گیرنده در محل هنگام مراجعه مامور تحویل است.
او گفت: مرسولههای پستی پس از وصول دریافت در بندرعباس و ثبت در سامانه بصورت روزانه و منظم توسط ماموران برای تحویل به گیرنده توزیع میشود.
بیشتر بخوانید:
سرپرست معاونت فنی اداره کل پست هرمزگان با اشاره به اینکه میانگین ظرفیت ماموران پست برای تحویل روزانه ۲۰۰ بسته است گفت: مرسولات بصورت میانگین طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت پس از وصول در بندرعباس به آدرس گیرنده تحویل داده میشود.
بازیار افزود: شهروندان در صورت مشاهده تاخیر بیشتر در دریافت مرسوله خود میتوانند از طریق شماره ۲۲۴۰۱۰۱ واحد بازرسی پست هرمزگان نسبت به پیگیری اقدام کنند.