پاسخ پست هرمزگان به گلایه در تاخیر دریافت مرسوله پستی شهروند خبرنگار

سرپرست معاونت فنی پست هرمزگان درج ناقص آدرس و حضور نداشتن گیرنده در زمان تحویل را دلیل تاخیر دریافت مرسوله‌های پستی شهروندان عنوان کرد.

محمد بازیار سرپرست معاونت فنی اداره کل پست هرمزگان در پاسخ به گلایه شهروند خبرنگاری از بندرعباس در خصوص تاخیر دریافت بسته‌های پستی گفت: کمبودی در نیروی انسانی و مامور تحویل نداریم و بیشترین علت تاخیر تحویل بسته‌های پستی، درج ناقص آدرس و حضور نداشتن گیرنده در محل هنگام مراجعه مامور تحویل است.
او گفت: مرسوله‌های پستی پس از وصول دریافت در بندرعباس و ثبت در سامانه بصورت روزانه و منظم توسط ماموران برای تحویل به گیرنده توزیع می‌شود.


بیشتر بخوانید:


سرپرست معاونت فنی اداره کل پست هرمزگان با اشاره به اینکه میانگین ظرفیت ماموران پست برای تحویل روزانه ۲۰۰ بسته است گفت: مرسولات بصورت میانگین طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت پس از وصول در بندرعباس به آدرس گیرنده تحویل داده می‌شود. 

بازیار افزود: شهروندان در صورت مشاهده تاخیر بیشتر در دریافت مرسوله خود می‌توانند از طریق شماره ۲۲۴۰۱۰۱ واحد بازرسی پست هرمزگان نسبت به پیگیری اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.