مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری خوزستان از تمدید نمایشگاه توانمندی‌های روستائیان و عشایر خبر داد.

مرتضی باوی مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری خوزستان گفت: نمایشگاه توانمندی‌های روستائیان و عشایر با توجه به استقبال مردمی از این رویداد به مدت یک شب تمدید شد.

او می‌گوید: این نمایشگاه با مشارکت ۴۳ غرفه از فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها و کارآفرینان روستایی سراسر استان و با حضور ۱۳ دستگاه خدمات‌رسان در حوزه روستایی در حال برگزاری است.

مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری خوزستان ادامه داد: در کنار این نمایشگاه میز خدمت با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی جهت بررسی مشکلات روستاییان و کارآفرینان روستایی برپا شده است؛ همچنین یک کارگاه آموزشی با موضوعاتی همچون خوشه‌های کسب و کار روستایی، گردشگری روستایی، کسب و کار روستایی، اقتصاد روستا (صنایع دستی، تولیدات کشاورزی و باغی، فرشبافی قالی بافی و …) در حاشیه این نمایشگاه در حال برگزاری است.

باوی گفت: چند سیاه چادر عربی و بختیاری نیز توسط اداره کل امور عشایر استان در جوار این نمایشگاه جهت بازدید علاقمندان و معرفی اقوام خوزستانی دایر شده است.

نمایشگاه توانمندی‌های روستائیان و عشایر از ۱۵ تا ۱۸ مهرماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل نمایشگاه‌های دائمی اهواز در حال برگزاری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.