امام جمعه گفت: باید فعالیت‌های عرصه‌های مختلف نیروی انتظامی به منصه ظهور برسد و نمایشگاهی از دستاورد‌های آن برای مردم به نمایش گذاشته شود.

حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه بافق در دیدار با نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان گفت: توقعات مردم از نیروی انتظامی زیاد است، اما اطلاعی از فعالیت‌های آن ندارند.

 او افزود: معتقدم باید یک نمایشگاه گسترده‌ای در سطح شهر برگزار شود و زحمت‌ها و دستاورد‌های نیروی انتظامی، به نمایش گذاشته شود یا در سطح شهر بنر‌هایی از فعالیت‌های شما نصب شود.

 حسینی گفت: حضور نیروی انتظامی عامل دلگرمی مردم است و هرجا که نباشد، نگرانی و دغدغه وجود دارد. او بیان کرد: حضور پر رنگ شما نشان داد که در هر لحظه در صحنه هستید و جان فشانی و ایثار می‌کنید و گاهی با دست خالی در این عرصه‌ها دفاع کردید که مایه مباهات است.

 امام جمعه بافق ادامه داد: یکی از اقشار مظلوم جامعه خانواده‌های نیروی انتظامی هستند که کمتر به چشم می‌آیند در حالیکه اگر صبوری و درک و همراهی آن‌ها نبود، موفقیتی حاصل نمی‌شد.

 او گفت: ما در یک شهر صنعتی زندگی می‌کنیم که ثروتمند است، اما مدیریت سرمایه نداریم و وقتی ثروت باشد، شهوت و انحراف هم به وجود می‌آید.

 حسینی تصریح کرد: حضور پر رنگ و به موقع شما باعث شده است که فساد‌ها در لایه ظاهری شهر آشکار نشود.

 او گفت: شما باید مقتدرانه در صحنه حضور داشته باشید و اقتدار شما با رأفت و رحمت همراه باشد.

 امام جمعه بافق بیان داشت: نیروی انتظامی مصداق ذکر و عامل آرامش است و بدانید که باید عملکردتان به گونه‌ای باشد که یکایک شهروندان در هر عرصه‌ای دلگرم به وجود شما باشند و این سخت است.

 او ادامه داد: بی توجهی‌ها و کم توجهی‌ها و بی مهری‌ها شما را دلسرد نکند که خدمت شما مورد پاسداشت خدای متعال قرار گرفته و خدمتتان بالاترین عبادت در نزد خدا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.