مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: تنوع و تعداد طرح‌های عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان امید بخش بوده و توجه به روستا‌ها نیز در اولویت خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

بیک مداح مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ضمن تبریک ۱۵ مهرماه روز عشایر و روستاییان به این قشر پرتلاش با بیان این مطلب گفت: تنوع و تعداد طرح‌های عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان امید بخش بوده و توجه به روستا‌ها نیز در اولویت خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

وی افزود: امسال همزمان با هفته روستا و عشایر، از ۶۸ پروژه عمرانی با صرف اعتباری بالغ بر ۵۸ میلیارد تومان بهره برداری خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان در ادامه افزود: در سال‌های اخیر علاوه بر مقاوم سازی مسکن و اجرای طرح هادی که از وظایف ذاتی و ماهوی بنیاد مسکن است، با عنایت به توانمندی‌های این نهاد و دارا بودن تجربیات و نیروی انسانی قابل، وظایف و مسئولیت‌های جدیدی برای بنیاد تعریف شده که از جمله برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های آبادانی منظومه‌های روستایی در کشور و در استان منظومه روستایی تفتان، مطالعات خاک شناسی و مقابله با فرسایش آبی خاک در مناطق مستعد سیل در جنوب استان در ۱۱ روستای دشتیاری و چابهار و نیز ایمن سازی ۷۵ هوتک در ۴۴ روستا اشاره داشت.

وی افزود: تاکنون برای ۳ هزار و ۲۲۹ روستای بالای ۲۰ خانوار استان تهیه طرح هادی روستایی صورت گرفته و در سال جاری نیز تهیه طرح و بازنگری طرح هادی در ۴۴۷ روستا در برنامه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که در صورت تامین اعتبار به مرجله اجرا خواهد رسید.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: اجرای طرح هادی در دوسال اخیر هم شتاب گرفته است، به گونه‌ای که از ابتدای تاسیس بنیاد مسکن تاکنون ۷۵۰ روستا اجرای طرح هادی انجام گرفته و این رقم در یک‌سال اخیر در ۱۶۰ روستا بوده است.

برچسب ها: طرح هادی ، بنیاد مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار