فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: همدلی، هم‌افزایی، وحدت بین بخش‌های مختلف و بصیرت مردم، موجب شد هیچ‌گونه هنجارشکنی در استان سمنان رخ ندهد.

جلیل موقوفه‌ئی فرمانده انتظامی استان سمنان  در آیین صبحگاه مشترک یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح در ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان به مناسبت بزرگداشت هفته نیروی انتظامی گفت: امنیت به سادگی به دست نمی‌آید و امنیت ایران در جهان بی‌نظیر و مرهون شجاعت، رشادت و جانفشانی‌های نیروی‌های مسلح و سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه ۵۴ پلیس در راه تامین امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسیدند، افزود: خط قرمز پلیس امنیت جامعه است و برای تامین امنیت جامعه تا پای جان ایستاده‌است.

سردار موقوفه‌ئی با بیان اینکه «شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمتگزار» شعار هفته فراجا در سال ۱۴۰۲ است، افزود: پلیس با تمام توان برای تامین امنیت جامعه پای کار است.

وی بیان کرد: نماینده، ولی فقیه در استان سمنان محور وحدت و استاندار محور هم افزایی بین بخش‌های مختلف است و به واسطه همین وحدت و هم‌افزایی، در استان سمنان در سالگرد اغتشاشات هیچ‌گونه هنجارشکنی رخ نداد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.