حجت الاسلام محمد بارانی خواستار سوق دادن نیات موقوفات به سمت نیاز‌های روز جامعه شد و گفت: وقت بهره‌برداری از سرمایه‌های اجتماعی را پایدار می‌کند تا نسل‌های آتی از آن بهره‌مند شوند.

حجت الاسلام محمد بارانی  با بیان اینکه قدر امنیت را مردم ما در سال‌های اخیر بهتر از قبل درک می‌کنند، گفت: سال گذشته شاهد بودیم که عده‌ای اغتشاش‌گر به جان و مال و ناموس مردم و حتی اموال عمومی تعرض کردند و بسیاری مغازه‌ها را آتش زده و چادر از سر زنان کشیدند.

وی با بیان اینکه جایگاه نیروی انتظامی با شهدایی که در حوزه امنیت تقدیم کرده، بیشتر برای ما روشن شده است، افزود: نیروی انتظامی علیرغم ناملایمات تحمل کرد برای اینکه عده‌ای جاهل و غافل از این مسئله درس عبرت بگیرند و بدانند که نیروی انتظامی در کنار مردم بوده و برای امنیت مردم تلاش می‌کند و لذا این امر را با صبر و تحمل خودش نشان داد.

امام جمعه مهدیشهر به اهمیت وقف نیز اشاره کرد و بیان داشت: اگر در جامعه‌ای شاهد هستیم خیرات استمرار دارد، به برکت موقوفاتی است که عده‌ای خیراندیش و دوراندیش که حتی برای دوران پس از مرگ خودشان هم به فکر دیگران بودند، از خود یادگار گذاشته‌اند و این نشان از برکات وقف دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.