مدیر دفتر نظارت بر فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: قبوض مشترکان خانگی مشمول پاداش مدیریت مصرف از ابتدای خردادماه تا پایان شهریورماه امسال در این استان،۲۹۰ میلیارد و ۴۲۸ میلیون ریال برآورد شده است.

مهدی شفیعی زاده، کل قبوض صادره برق طی این مدت در خراسان رضوی را یک میلیون و ۹۲۳ هزار و ۱۲ قبض ذکر کرد و گفت: این پاداش در قبوض برق ۶۲۰ هزار و ۵۹۰ مشترک اعمال شده است.

وی بیان کرد: قبوض برق مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی که از ابتدای خرداد ماه تا شهریور ماه بستانکار این شرکت شده اند، شامل ۱۶۷ هزار و ۷۲۸ قبض می شود که منجر به ۱۳ میلیون و ۲۱۳ هزارو ۲۸۵ کیلووات ساعت صرفه جویی نسبت به سال گذشته شده است.

مدیر دفتر نظارت بر فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: شمار مشترکین پرمصرف استان در این مدت ۷۹ هزار و ۶۳۴ مشترک بوده که ۴۶ میلیارد و ۷۱۹ میلیون ریال در قبض آنها به جهت مدیریت مطلوب مصرف برق پاداش لحاظ شده است.

شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی دارای یک میلیون و ۴۲۰ هزار و ۲۰۱ مشترک در شهرستانهای این استان به جز مشهد و طرقبه شاندیز است که یک میلیون و ۱۸۵ هزار و ۳۸۰ مشترک از این تعداد مشترک خانگی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.