مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری از پیش بینی افزایش ۱۰ مگاواتی مصرف برق طی تابستان جاری در استان خبر داد.

پیش بینی افزایش ۱۰ مگاواتی مصرف برقبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مجید فرهزاد با اشاره به ضرورت مشارکت مردم در مدیریت مصرف انرژی گفت: مصرف برق از ابتدا تا ۷ مرداد سال گذشته در این استان، ۳۵۱ مگاوات بود که در همین بازه زمانی طی سال‎جاری پیش بینی می‌شود: با توجه به افزایش دما و تعداد مشترکان، این رقم با ۱۰ مگاوات افزایش، به ۳۶۱ مگاوات برسد.

وی افزود: با بهره برداری از نیروگاه یک و ۴ دهم مگاواتی خورشیدی شرکت سیمان شهرکرد، استفاده از ظرفیت مولد‌های ۶ مگاواتی خود تأمین و اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف در بخش‌های مختلف و جلب مشارکت کشاورزان و صنایع، در مجموع میزان مصرف سه ماهه اول سال ۹۷ در استان نسبت به سال گذشته، حدود ۵۲ درصد کاهش یافت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در حال حاضر بیشترین مشارکت مردم برای کاهش مصرف، در برنامه تشویقی مربوط به بخش کشاورزی می‌باشد.

فرهزاد اظهار داشت: تشویق مردم و فرهنگ سازی برای مصرف بهینه انرژی جهت بهره مندی پایدار و مطوئن از نیروی برق در استان ضروری است.

انتهای پیام/خ

کاهش ۵۲ درصدی مصرف برق در بهار امسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار