سرتیپ دوم «غلامرضا جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

هفته انتظامی، مجالی برای تقدیر و سپاس از جان برکفان و غیورمردانی است که تلاش در جهت برقراری امنیت، آزادی و نظم در جامعه را وجهه همت ساخته اند و امنیت و ثبات در سایه هوشمندی و درایت استوار آنان تجلی یافته است.

امروزه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن که پیچیده‌تر و گسترده‌تر از گذشته علیه نظام و انقلاب اسلامی دنبال می‌شود از مهم‌ترین عرصه‌های مأموریتی فرماندهی انتظامی در شرایط خطیر کنونی کشور است. نقش آفرینی‌های سترگ و قاطعانه انتظامی در مقابله با قانون ستیزان، هنجار شکنان و عوامل مخل نظم و امنیت جامعه در فضای حقیقی و مجازی که جایگاه تأثیرگذار و محوری این نیرو در ارتقای نظم اجتماعی، امنیت واحساس امنیت در پهنه میهن اسلامی را ترسیم کرده است، بیانگر این حقیقت است که فراجا با تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های معنوی، انسانی و سازمانی خود در صحنه خدمتگزاری به ایران و ایرانی جلوه گری‌های معنادار و الهام بخش داشته است.

اینجانب ضمن تکریم یاد و خاطره شهدای گران‌قدر و والامقام و تقدیر از ایثارگران انتظامی جمهوری اسلامی ایران، از خداوند قادر و متعال آرزوی موفقیت و خدمت صادقانه تحت عنایت حضرت، ولی عصر (عج) و منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، جهاد تبیین و ادامه مسیر نورانی شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت برای فراجا مسالت دارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار