رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : شهر گهواره با ۱۱ میلی‌متر بارندگی پر بارش‌ترین نقطه استان در ۲۴ ساعت گذشته بود.

سعید قاسمی رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : پس از گهواره، شهر‌های جوانرود ۱۰.۴، صحنه با ۹.۶، کرمانشاه و کرندغرب با ۹.۲، گواور با ۹ میلی متر بارندگی در رتبه‌های بعدی پربارش‌ترین نقاط استان در این مدت قرار دارند.

وی افزود: طی این مدت قصرشیرین و خسروی با ۶ دهم میلی متر، سرپل ذهاب با ۱.۸، حمیل با ۳ و کنگاور با ۳.۲ میلی متر در بین بقیه شهر‌های استان کمترین بارش‌ها را به خود اختصاص دادند.

رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه این نخستین بارش باران در سال زراعی جاری است یادآور شد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، شرایطی پایدار در حال تقویت در جو منطقه است که حداقل تا اواسط هفته آینده ادامه خواهد داشت.

قاسمی اضافه کرد: افزایش تدریجی دمای هوا و گاهی اوقات وزش باد همراه با رشد ابر، مهمترین پیامد‌های این شرایط برای جو استان خواهند بود.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته کوزران و کنگاور با ۵ و خسروی با ۲۶ درجه بالای صفر به ترتیب خنکترین و گرمترین نقاط استان بودند.

قاسمی اضافه کرد: در همین مدت دمای هوای کرمانشاه نیز بین ۸ تا ۲۰ درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان بود .

برچسب ها: هواشناسی ، دمای هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.