نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات یدکی با حضور ۵۰ شرکت تولیدی و بازرگانی در رشت آغاز به کار کرد.

مسلم نوروزی، مجری دوازدهمین نمایشگاه تخصصی خودرو، قطعات یدکی و صنایع وابسته با اشاره به اینکه به آغاز به کار دوازدهمین نمایشگاه تخصصی خودرو، قطعات یدکی و صنایع وابسته اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه با حضور ۵۰ واحد تولیدی و بازرگانی، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی گیلان در رشت گشایش یافت.

 مجری دوازدهمین نمایشگاه تخصصی خودرو، قطعات یدکی و صنایع وابسته، با اشاره به اینکه در این نمایشگاه فعالان حوزه تولید و تجارت در عرصه صنایع خودرویی، قطعات یدکی آخرین دستاوردهایشان را به نمایش گذاشته اند اضافه کرد: تهران، گیلان، البرز، مازندران، اصفهان و جزیره کیش از جمله استان‌های هستند   در این نمایشگاه حضور دارند.

 نوروزی افزود: در این نمایشگاه محصولاتی از قبیل خودرو، قطعات خودرو، تجهیزات تعمیرگاهی و دیاگ، آینه بغل خودرو، برف پاک کن برقی و انژکتور خودرو، لنت ترمز، فیلتر، روغن موتور و روغن گیربکس، بلبرینگ گرین و تسمه، فورج، قطعات جلوبندی خودرو، قطعات سیستم تعلیق خودرو، قطعات فلزی بدنه خودرو، دیسک صفحه کلاچ و ... در حال عرضه به بازدیدکنندگان محترم، صنعتگران و فعالان بازار خودرو می‌باشد.

وی حفظ مشتری، بازاریابی، تحقیق و شناسایی بازار‌های هدف، آگاهی از نیاز‌های بازار خودرو، ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، انتفال دانش و اطلاعات بین تولیدکنندگان، ایجاد نمایندگی در استان گیلان توسط واحد‌های تولیدی، ارائه تازه‌ترین تولیدات و محصولات صنعت خودرو و قطعات خودرو را از اهداف نمایشگاه برشمرد.
گفتنی است: این نمایشگاه از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۶ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان گیلان واقع در ابتدای بزرگراه رشت- تهران برای بازدید عموم دایر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.