نماینده مردم خدابنده در مجلس گفت: مجلس پیگیر حل مسأله اختصاص قیر رایگان به شهرداری ها و دهیاری ها است، از این رو نگرانی در این خصوص نباید در این دستگاهها وجود داشته باشد.

 البرز حسینی روز چهارشنبه در آیین گشایش جشنواره ملی گردو در سهرورد زنجان گفت: نزدیک به ۲ سال است در مجلس در حوزه عمرانی موضوعاتی تعیین تکلیف شده بود اما با اختلاف نظرهایی با موانعی روبه رو شده است.

وی ادامه داد: بحث قیر رایگان و قانون درآمد پایدار شهرداری ها و دهیاری از جمله این موارد بود که امسال موضوع قیر رایگان با شرایطی که در قانون بودجه دیده شده بود از حیث تهاتری محل بحث شده است که امیدواریم حل شود.از سال ۹۶ موضوع قیر رایگان در قوانین بودجه سنواتی برای توسعه آزاد راه ها، بزرگراه‌ها و راه های اصلی، فرعی و روستایی گنجانده شد.امسال مجمع تشخیص مصلحت نظام مصوبه اصلاح بندی از قانون بودجه امسال در مجلس در خصوص قیر را مغایر سیاست های کلی نظام دانست و اصلاح مجدد آن را نیز رد کرد.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جشنواره ملی گردو در سهرورد، گفت: برگزاری چنین جشنواره ای بر حسب خصوصیت هر منطقه، امر ارزشمند و پر ثمری است و این رویدادها تبدیل به نماد هر منطقه می‌شود.

وی به جاذبه های طبیعی، تاریخی و گردشگری شهرستان خدابنده اشاره کرد و ادامه داد: خدابنده یکی از نقاط پر استعداد گردشگری بر پایه عنصر فرهنگی در استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.