مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: توسعه فعالیت‌های تشکل‌های دانش آموزی در مدارس، زمینه ساز تحقق اهداف هرچه بیشتر نظام آموزشی خواهد بود.

 اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، حسن بروشکی در جلسه هم اندیشی با معاونین پرورشی ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد؛ اظهار داشت: امروز دشمنان ایران اسلامی بصورت ویژه‌ای برای حوزه دانش آموزی برنامه ریزی کرده و بدنبال پیاده نمودن اهداف شوم خود هستند؛ از همین روی هوشیاری و بصیرت افزایی همه ما در این مقوله بسیار مهم و حائز اهمیت است. 

وی افزود: یکی از انتظارات مجموعه آموزش و پرورش در مسیر اجرایی شدن برنامه‌های فرهنگی و تربیتی، همراهی و مشارکت اولیا و خانواده‌ها با مدیران و مربیان پرورشی مدارس است که در برنامه فراگیر ابلاغ شده از سوی وزارت متبوع نیز به صراحت اعلام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: لزوم تحقق تربیت دینی در بین دانش‌آموزان، نهادینه شدن شعائر دین و بویژه برپایی نماز و وجود زنگ نماز در مدارس است که باید با جدیت دنبال شود.

بروشکی بیان کرد: توانمند سازی و بصیرت افزایی در بین مربیان پرورشی و مشاوران با هدف تربیت مطلوب و صحیح مخاطبان و جامعه هدف یک ضرورت است و می‌طلبد در این موضوع با حساسیت و دقت نظر بیش از پیش ورود پیدا کنید.

وی خاطرنشان کرد: نشست‌های دانش آموزی و کرسی‌های آزاداندیشی را مهم قلمداد کرده و بدنبال تقویت مطالبه گری و جریان پرسش و پاسخ در بین دانش‌آموزان باشید.

بروشکی گفت: در اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف مدارس از توانمندی و پتانسیل دانش‌آموزان و نظرات و ایده‌های آنان بهره گیری مناسب انجام پذیرد و تقویت مسئولیت‌های اجتماعی و فرهنگی و تربیتی در مجموعه‌های گوناگون را مهم بپنداریم. 

وی در پایان بر زمان شناسی، زمان سنجی و مدیریت زمانی برنامه‌ها در حوزه فعالیت‌های پرورشی و تربیتی تاکید نمود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار