محمود شمسیپور گفت: تمامی پرسنل اورژانس چهارمحال و بختیاری از حوزه ستاد عملیاتی و در طول شبانه روز مشغول خدماترسانی به مردم هستند.
رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه یکی از چالشهای مهم اورژانس استان مزاحمتهای تلفنی است، ادامه داد: طی ۶ ماهه نخست امسال ۱۱۵ هزار و ۱۵۱ تماس در سامانه اورژانس استان ثبت شده است که از این تعداد ۱۷ هزار و ۳۶۱ مورد مزاحمت تلفنی بوده است.
بیشتر بخوانید
وی با اشاره به اینکه روزانه ۷۰۰ تماس با اورژانس استان حاصل میشود، افزود: از تعداد تماسهای روزانه دیسپچ اورژانس ۴۰ مورد مزاحمت تلفنی هستند.
شمسیپور تصریح کرد: مسئله مزاحمتهای تلفنی موضوعی است که موجب رنجش نیروهای اورژانس شده است که بعضی از مردم ناآگاه سبب ایجاد این چالش میشوند.
رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان در پایان خاطرنشان کرد: مزاحمتها باعث مشغول شدن خطوط تلفنهای ۱۱۵ اورژانس شده و اگر فردی به کمک فوری نیاز داشته باشد نمیتواند ارتباط برقرار کند، از مردم درخواست میکنیم در صورت نیاز با مرکز دیسپچ اورژانس تماس حاصل کنند.