مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: یک خیر با کمک ۲۱ میلیارد تومانی در بهره مندی ۱۰۹ هزار و ۳۵۵ نفر از جمعیت ۲۳۱ روستای خراسان شمالی از آب شرب، مشارکت کرد.

رضا نعیمی گفت: مشارکت بنیاد خیریه حاج اکبر ابراهیمی بزرگترین خیر آبرسان کشور در حوزه تامین آب شرب به روستا‌های استان، شامل خرید و تحویل انواع لوله در سایز‌های مختلف به شرکت آب و فاضلاب برای آبرسانی به ۲۳۱ روستا به مبلغ ۲۱ میلیارد و ۷۳ میلیون تومان می‌شود.

وی افزود: در سه سال گذشته، این مشارکت در قالب قرارداد ۱۸ روستایی شهرستان‌های رازو جرگلان و مانه و سملقان، قرارداد ۳۵ روستایی (روستا‌های سطح استان) و قرارداد ۲۴روستایی در شهرستان اسفراین، برای تامین آب شرب ۴۴ هزار و ۱۶۵ نفر به مبلغ هفت میلیارد و ۳۳۵ میلیون تومان منعقد و اجرا شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی  همچنین اضافه کرد: قرارداد ۵۷ روستایی شهرستان اسفراین و قرارداد ۵۰ روستایی در روستا‌های استان به مبلغ ۹ میلیارد و ۱۲۶ میلیون در حال اجراست و همچنین قرارداد ۴۷ روستایی به ارزش چهار میلیارد و ۶۱۱ میلیون تومان نیز منعقد شده و در دست اقدام است.

به گفته نعیمی در این قرارداد‌ها بنیاد خیریه حاج اکبر ابراهیمی، نسبت به تهیه لوله و همچنین تهیه مخازن ذخیره آب شرب پیش ساخته اقدام کرده و آن را جهت اجرای عملیات طرح‌های آبرسانی در اختیار شرکت آبفای استان قرار خواهد داد.

وی گفت: حجم عملیات اجرایی در ۲۳۱ روستای فوق، شامل اجرای بیش از ۱۶۵ کیلومتر خط انتقال، ۱۱۲ کیلومتر شبکه توزیع و ساخت ۲۶ باب مخزن ذخیره آب شرب پیش ساخته با ظرفیت ۱۳۷۰ متر مکعب است.

برچسب ها: آب و فاضلاب ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.