کارشناس بازار سرمایه گفت: شاهد قطار گزارش ماهانه شرکت‌ها در کدال هستیم، با آمدن گزارشات فصلی اوضاع فروش و سود و تغییرات خیلی از شرکت‌ها تعیین تکلیف می‌شود.

رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز با کاهش فشار عرضه، باری دیگر شاهد نوسانات مثبت و افزایش تقاضا بودیم که  تعطیلی فردا کمی از این هیجان را گرفت.

او در ادامه بیان کرد: شاهد قطار گزارش ماهانه‌ شرکت‌ها در کدال هستیم، با آمدن گزارشات فصلی اوضاع فروش ، سود و تغییرات خیلی از شرکت‌ها تعیین تکلیف می‌شود و سرمایه گذار با دید واقع گرایی‌تر می‌تواند اقدام به معامله کند. از سویی در کنار افزایش سرمایه‌ها از تجدید ارزیابی و سود انباشه‌ شرکت ها، مجوز‌های افزایش نرخ در صنایع مختلف در رصد است.

وفایی افزو: امروز تراز پول حقیقی در سهام منفی ۴۴۴  و در صندوق های درآمدثابت‌ها منفی ۱۰۶ میلیارد تومان و ارزش کل معاملات امروز بازار ۱۸۹.۱۲۷ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ ۴۲۴۴ میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و صندوق‌های قابل معامله سهامی بوده است در نهایت شاخص کل بورس در معاملات امروز بازار سرمایه رشد اندکی داشت و با افزایش ۳۵۹ واحدی نسبت به روز گذشته روی دو میلیون و ۶۷ هزار واحد ایستاد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار